ישראל אטיאס כוכב הסדרה החדשה "היורשת", סדרה מוזיקלית בקשת 12 שנותנת במה בטלוויזיה לז'אנר המזרחי, זוכה ללא מעט תגובות שטוענות כי הדמויות והעלילה בסדרה לא מציאותית ומוגזמת. אטיאס החליט להתייחס לעניין והעלה פוסט בו התעקש כי הסדרה זהה למה שמתרחש במציאות ושיתף סיפור קשה שחשף בפניו הזמר מאור אדרי

"אני מקבל מבול תגובות על "היורשת" ברובן מחבקות וחלק פחות מאמינים שהעולם החתרני הזה והדמויות הגדולות מהחיים האלה אמיתיות. הנרטיב, העלילה, הסצנות לא קיים? אז זהו שזה עולם מציאותי בהחלט" כתב והוסיף "יש לי מספר חברים וחברות שהם מתוך עולם הזמר המזרחי זמרות, זמרים וסוכנים ובימים האחרונים אני מדבר איתם הרבה ומאשש את הסיפור ואת הסיטואציות הלא פשוטות שמוצגות בו, גם כשהן עטופות בקומיות ובצבעוניות הגדולה של הסדרה".

View this post on Instagram

A post shared by (@israelatiass)

"הם משתפים אותי שהצפייה בפרקים של היורשת מעלה להם תחושות וזכרונות וסיפרו כמה סיפורים מאד קשים. אחד מהם זה הזמר מאור אדרי שאמר לי 'הסדרה נוגעת בנקודות מאד רגישות ואמיתיות. אני הייתי הולך לחפלה שהיו משלמים לי 1000 שקלים והרגישו כאילו קנו אותי, היו מושיבים אותי ולא נותנים לי ללכת, הייתי מקבל בעיטות ברגליים, אומרים לי תקדיש לזה ולזה, אל תרד מהבמה, מה הבעיה - כסף? תקבל עוד. היו מתייחסים אליי כאילו אני שייך להם".

את הדברים סיכם אטיאס כשכתב "בעיני היורשת היא רב גונית, אהובה צבעונית ועטופה בפנטזיה וקומדיה מדויקת כי רק זו הדרך לדון ולפתוח נושאים לא פשוטים לעיכול בחברה הישראלית". 

מאור אדרי (צילום: משה נחמוביץ')
מאור אדרי (צילום: משה נחמוביץ')