נראה שמה שלא נועד לקרות פשוט לא נועד לקרות. אחרי קאמבק מרגש לאחר בגידה מתוקשרת, קלואי קרדישאן (36) ואב בתה, שחקן ה-NBA טריסטן תומפסון (30) שוב נפרדו. לפני שנה בשיא הקורונה השניים חזרו אחד לזרועות השניה אבל כעת מקורות מעבר לים מדווחים כי סיפור האהבה נגמר ולפני כמה שבועות הם שוב נפרדו.

"הם עדיין מסתדרים, אין שום דרמה" מסר מקורב לשניים. "הם ימשיכו להיות ביחסים טובים ולגדל יחד את טרו". הפרידה התרחשה ככל הנראה זמן קצר אחרי הראיון שנתנה הדוגמנית סידני צייס וטענה כי ניהלה רומן עם שחקן הכדורסל בקיץ האחרון, ולמרות שתומפסון כבר נתפס על בגידה אחת שעלתה לו בפרידה מתוקשרת מכוכבת הריאליטי, הוא עשה זאת שוב.

סוף סוף: קלואי קרדשיאן מתוודה על ההליכים הפלסטיים שעברה - לחצו כאן

נראה שהפעם קרדשיאן לא מתכוונת לסלוח ובוחרת לחיות עם מישהו שיהיה נאמן לה ולמשפחתה. למי שהספיק לשכוח נעשה סדר בהיסטוריית הקשר בין קלואי לטריסטן ונזכיר כי מי שהיה בן הזוג של האחות המפורסמת נתפס לפחות פעמיים כשהוא לא נאמן לה, בפעם הראשונה זה קרה ימים ספורים לפני לידת בתם המשותפת טרו, שהיום כבר בת 3. אחרי קאמבק, שנה לאחר מכן הסעיר שוב את מדורי הרכילות שניהל רומן עם לא אחרת מחברתה הטובה של קיילי ג'נר, ולאחר מכן התרחשה הפרידה. אחרי שחזרה אליו שוב - הוא שוב בגד והפעם נקווה עבורה שהפרידה תהיה סופית.