נראה שהזמר כריס בראון לא למד מטעויות העבר ולאחר שהכה את האקסית שלו ריהאנה ועורר סערה ברחבי העולם עם התמונות של פניה שמלאות בחבורות ופצעים, כעת הוא הואשם שוב באלימות כלפי אישה. לפי דיווחים של מדורי הבידור מעבר לים, בראון הכה לכאורה אישה במהלך ויכוח בשבוע שעבר. 

המשטרה הוזעקה לבית בלוס אנג'לס בשעה 07:30 בבוקר ביום שישי ה-18 ביוני, אמר דובר משטרת לוס אנג'לס למגזין E!. לרשויות אכיפת החוק  נאמר שהמתלוננת והחשוד רבו, ו"החשוד הכה אותה", כך על פי משטרת לוס אנג'לס, שלא אישרו את שמו של החשוד בפני E!, אך על פי TMZ, גורם ברשויות החוק זיהה את החשוד כבראון.

כריס בראון (צילום: רודי ויסנשטין, הצלמניה)
כריס בראון (צילום: רודי ויסנשטין, הצלמניה)

אף על פי שהזמר בן ה-32 לא הגיב ישירות לטענות, הוא פרסם בסטורי באינסטגרם שלו שעות ספורות לאחר פרסום הדיווחים על האירוע - ולכאורה כינה אותם שקרים. "YALL SO DAMN," כתב באימוג'ים בוכים וצוחקים. לבראון כזכור היסטוריה ארוכה של בעיות עם החוק, עוד בשנת 2009 נעצר בגין תקיפת ריהאנה, שהייתה אז זוגתו, רגע לפני פרסי הגראמי. הוא נידון לחמש שנות מאסר על תנאי לאחר שהודה באשמה אחת של תקיפה. מאז, על פי החשד, הוא היה מעורב במספר אירועים במועדוני לילה, כולל בפברואר 2012, ביוני 2013 ובאפריל 2017.

ריהאנה אחרי שכריס בראון הכה אותה (צילום: צילום מסך: TMZ)
ריהאנה אחרי שכריס בראון הכה אותה (צילום: צילום מסך: TMZ)