לפני כחודש כוכבת "חתונמי" הדר ברייר הפתיעה את מעריצי הריאליטי הודיעה כי היא ודניס רוסקוב, בן זוגה בשנתיים האחרונות אותו הכירה דרך הפורמט - נפרדו. ברייר עזבה את דירתם המשותפת ועברה לגור זמנית אצל אחותה ביבנה. "בתוך תוכי כרסם בי החשש שאנחנו רוצים דברים שונים, בעתיד הקרוב או בכלל. אם זה משיחות שעשינו, או כפועל יוצא מדרך מחשבותינו, או מהפירוש של כל אחד מאיתנו של 'מהו אושר'?"", כתבה ברייר כשהודיעה על הפרידה. 

מאז, ברייר הופיעה בהשקות שונות ולא סיפרה יותר מדי על הפרידה ורק סיפרה שלא יוצאת מהבית כמעט בעקבות מבחנים שיש לה בתקופה זו. רוסקוב מצידו לא דיבר על הפרידה והגיע לחתונת חברו מ"חתונמי" מאור פינקלשטיין, ממנה ברייר נעדרה. כוכבת התכנית לא חיכתה יותר מדי וכבר נרשמה לאפליקציית הכרויות וביקשה את עזרת הציבור במציאת דירת חלומותיה. 

דניס יודע? הדר ברייר התקדמה לשלב הבא - לחצו כאן. 

הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נראה שכעת ברייר מצאה את דירת החלומות שלה כי אתמול (רביעי) הגיעה לדירתו של רוסקוב וארזה את חפציה שנשארו עדיין בדירה. ברייר שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות וכתבה: "משנה מקום, משנה מזל. החלק ממנו חששתי מכל, לארוז את כל הזיכרונות והחוויות של השנתיים האחרונות בארגזים ולהפנים שהגיע הזמן לפרק חדש". שיהיה בהצלחה!

הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)