אחרי הפרסום הבלעדי של ליאורה על שעון הרולקס שהיה שייך ליצחק רבין ויוצע בקרוב למכירה על ידי בית המכירות תירוש, קבלו פריט נוסף שיוצג תחת אותו גג. מדובר בצילום חתום של הכוכבת מרילין מונרו שקיבל שומר הראש הישראלי שלה, אביב ורדימון ז"ל. לפי יודעי ח״ן, הם גם כנראה ניהלו רומן. תצלומים חתומים דומים נמכרו בארצות הברית ב־13 אלף דולר, ויש כאלה שמגיעים גם ליותר מ־30 אלף דולר.


אמיתי חזן מגלריית תירוש: “לא כל יום צץ בישראל פריט היסטורי של דמות בינלאומית כל כך ידועה. שלחנו את התצלום למעבדה מיוחדת בארצות הברית וקיבלנו אישור מקוריות שהפריט אכן חתום על ידי מרילין מונרו. בארצות הברית אוהבים את הפריטים האלה והם יכולים להגיע למחירים מאוד גבוהים".

 >בזמן שעמית סגל טינף בטוויטר על התוכנית “ארץ נהדרת" משום שלא אהב את החיקוי שלו, רועי בר נתן, המגלם אותו, ושאר כוכבי התוכנית חגגו את סיום העונה במסיבה מפוארת ב"הייקו סקייבר", על גג מלון “לייטהאוס" מקבוצת מלונות בראון.

שני כהן (צילום: שחף סגל)
שני כהן (צילום: שחף סגל)

 >בנק מזרחי טפחות יצא בקמפיין חדש בתחום הפיקדונות, בכיכובם של הפרזנטור דביר בנדק ומיקי בוגנים לצד סוזי טובי, מנהלת השקעות בבנק.

>יו״ר ארגון ״למענכם״, הרב יוסי ערבליך, אירח את הפרופ' יוסף פרס נשיא הארגון ואת ד"ר בני דוידסון המנהל המקצועי, לפגישה עם נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ׳ אריאל פורת. פרופ' פורת שיבח את התנהלות הארגון בתקופת הקורונה, וכולם הביעו תקווה שהיא לא תחזור בקרוב.