סערה בתאגיד (האמת, מזמן לא הייתה לנו אחת כזו). מישהו שם החליט לסיים את שידור התוכנית הפופולרית, “שישי אישי", של השדר הוותיק משה טימור. דיוויד סלע, עורך האתר ״נוסטלגיה״, שמע על כך, הזדעזע והעלה מיד פוסט זועם בדף הפייסבוק שלו. תוך שעות הוא קיבל 31,439 תגובות מחאה והדפיס אותן על 400 עמודים. טימור הניח את כל העמודים האלו על שולחנו של מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, ולטענת טימור קובלנץ אמר לו: “כדרך מנהלים העברתי סמכויות למנהלת רשת ב׳ שרון עמית, ולא אני קיבלתי את ההחלטה".

מושיק טימור (צילום: צילום מסך)
מושיק טימור (צילום: צילום מסך)

מושיק, נפגעת באופן אישי?
“לאחר 25 שנה של שידור התוכנית ‘שישי אישי עם משה טימור', שתחילתה בשידורי קול ישראל והמשכה באיגוד השידור, הוחלט להוריד אותה. אי לכך, היום, ביום שישי זה, תשודר התוכנית האחרונה למורת רוחם של 40 אלף איש שהביעו את מחאתם בעמוד הפייסבוק של האתר ‘נוסטלגיה אונליין' בעריכת דיוויד סלע. למרות הניסיונות להניא את הממונים מהכוונה להוריד את התוכנית, בשיחה האחרונה שהתקיימה ביני ובין מנהלת רשת ב', נאמר לי במפורש שהתוכנית יורדת מלוח השידורים".
איך אתה מרגיש עם זה אישית?
“גועל נפש, טמטום, אטימות כלפי מיליון אנשים קשישים שרובם נוהגים להאזין לתוכנית. ממש כואב לי הלב. מה ישדרו במקום זה?".
מה בעצם אומרים לך? לא לזקן?
“הם לא אומרים לי שאני זקן. הם אומרים שהתקציב שאני מקבל הוא מעבר לתקציב של ה־800 מיליון שקל של התאגיד. אני מקבל 400 שקל לתוכנית של שלוש שעות. בטח שזה לא התקציב, זה בלוף. זה ייראה מצחיק. 400 השקלים שלי ישפרו כנראה את מצבו הכלכלי של התאגיד".
נראה אותך במקום אחר?
“אם ירצו אותי".
בן כמה אתה?
“השבוע בן 85. אני ברדיו משנת 1957. לא הפסקתי אפילו יום אחד".

מכאן נמסר: “מדובר בחשיבה מחודשת ורענון לוח השידורים. על פי החלטת ההנהלה חלק מהתוכניות הוותיקות יורדות וחלקן נשארות".