ביממה האחרונה החלו דיווחים על משבר זוגיות בין אייל גולן ודניאל גרינברג שנמצאת בחודש השביעי להריונה, לאחר שהזמר המסלסל שהה שלושה ימים רצופים בבית מלון בתל אביב יחד עם בנו יאן גולן, הילד המשותף עם רוסלנה רודינה. אלא שמטעמם של הזמר ואשתו מיהרו להכחיש נמרצות את הטענות וסיפרו כי גולן בילה בחופשה פרטית עם בנו, ואמש הוא כבר שב חזרה לביתו ברחובות כדי לנוח ולהתארגן לפני הופעה צפויה שלו.

אתמול (חמישי), בערב הפרסומים על המשבר ביחסים, רבים שמו לב כי גרינברג הסירה את שם משפחתו של גולן מהפרופיל האישי שלה באינסטגרם, מה שנתן תוקף נוסף לשמועות כי הזוג אכן חווה משבר ביחסים רגע לפני הלידה הצפויה של בנם השני. אך שגם לצעד הזה של הסרת שם משפחתו של הזמר יש לזוג תירוץ הגיוני.

הכל טוב? דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הכל טוב? דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מקורבים לזוג מדווחים כי גרינברג הסירה את שם משפחתו של בעלה, היות שהיא ממתינה לקבל 'וי כחול' המאמת את חשבון האינסטגרם שלה כפי שיש לידוענים רבים בתעשייה, אלא שבתעודת הזהות שלה היא רשומה רק כ'גרינברג' ולכן זה לא מאשר לה תחת השם 'גרינברג גולן'. הדוגמנית מסתבר כבר הסירה את שם משפחתו של הזמר לפני שלושה ימים ועכשיו בגללה שמועות על משבר אנשים שמו לב. על פי אותם יודעי דבר אין שום קשר לטיב היחסים בין השנים וברגע שתקבל את הוי הכחול היא תשיב את שם משפחתו של גולן.

דניאל גרינברג (צילום: אביב חופי)
דניאל גרינברג (צילום: אביב חופי)