הזוג הלוהט והסופר פוטוגני שיצא מהעונה האחרונה של "האח הגדול", גל גברעם ותום חיימוב, כיכבו אמש (שלישי) בתצוגת האופנה של הקולקציה החדשה של מעצב האופנה וחברם לבית הסגור, דרור קונטנטו. השניים סגרו את התצוגה בלוק תואם וסיפרו ל-TMI על התקרבות המשפחות שלהם וההכנות של האמהות לקראת חתונה וילדים.  "הם היו בדייט שבוע שעבר ולא סיפרו לנו על זה. דפקו פארטיה של שש שעות, יין, עניינים. הן מדברות על נכדים חדשים". 

נו אז מה קורה? השעון של תום מתקתק. 
גל: "גבר יכול להביא ילדים גם בגיל 40, הכל בסדר". 
תום: "הכל טוב, אנחנו ממסדים את הזוגיות שלנו כמו שצריך, בדרך שלנו ובקצב שלנו".
גל: "ושיהיה חתונה אנחנו נגיד, תפסיקו לשאול אותנו, אנחנו מבטיחים להגיד".

גל גברעם, תום חיימוב ואמהות (צילום: אור גפן)
גל גברעם, תום חיימוב ואמהות (צילום: אור גפן)

במסגרת שאלון זוגיות שערכנו עם גל ותום, נשאלה גל על הפחד הגדול ביותר של תום וענתה: "הוא מפחד להיות שמן". בעקבות האירועים האחרונים בביצה המקומית בהם מנחת "הכוכב הבא" רותם סלע שהתחפשה במשימת "אודישן בהפתעה" למסז'יסטית עם פאה מתולתלת, משקפיים ונמשים והתפרש כי כיערה את עצמה ולאחר מכן חטפה ביקורת רבה, החליטה גברעם להעמיד את הדברים על דיוקם. 

"הכי מפחיד את תום להסתכל במראה ולא לאהוב את מה שהוא רואה. אין שום דבר רע נגד שמנים, אנחנו שמנים באופי כולנו. שמנפוביה זה חרא, זה לא איתנו. רק תיקנתי שאף שמנצ'יק לא יפגע לי".

"מביך אותי": השף טום אביב, האקס של גל גברעם נגד תום חיימוב - לחצו כאן. 

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)

אחרי רותם סלע את מאוד נזהרת.
גל: "אני חושבת שבכללי קצת איבדנו את זה, כולם. כנ"ל מה שקרה עם רותם, כנ"ל כל חצי משפט שאדם יגיד. לא בא לי שמישהו יפגע מהמילים שלי, אני חושבת ששמן זה לא קללה כמו שהומו זה לא קללה".
תום: "זה מה שעשו לי גם ב'ויט', אף אחד לא דיבר על אנשים בלי שיער. אנשים לא לוקחים דברים בפרופורציה ומחפשים להיפגע וחבל".
גל: "גם מה שהיה עם רותם, ראיתי את זה מהצד ואמרתי: 'איזה פדיחה של מדינה', ברמה הזאת. אנחנו מאבדים את זה. גם כשנטלי דדון העלתה תמונה לאינסטגרם 'קמתי כוסית', היא לא התכוונה לפגוע באף אחד".

נהיה יותר מדי פוליטקלי קורקט במדינה?
גל: "יותר מדי. אנשים נפגעים על כלום".
תום: "יש צורך מסוים, אבל גם לא להקצין את זה. צריך מידתיות נכונה. אין כוונה לפגוע באף אחד. נגיד מה שהיא אמרה? זה דברים שאני נושא על הכפתיים שלי. בסופו של דבר אנחנו בוחרים להיפגע, אנחנו לא מתכוונים לפגוע ואנחנו אוהבים את כולם".

אחרי הביקורת של טום אביב: גל גברעם מרימה לתום חיימוב - לחצו כאן. 

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)


מה היה עם veet?
תום: "היה פוסט ב'סטטוסים מצייצים' על זה שצוחקים על אנשים בהסרת שיער. אם היו משכילים לקרוא את הטקסט, היו מבינים שלא מדברים על אנשים שלא רוצים להסיר. אח שלי, אם אתה לא רוצה להסיר שיער? הכל טוב. אם אתה כן מסיר שיער, זה פשוט יותר נוח. לא צריך להתרעם בעניין, רק תקראו את הטקסט, פשוט מאוד, תקשיבו, תפתחו את האוזניים. תידרשו לעובדות כהווייתן ואל תגידו סתם דברים באוויר".

מה דעתכם על זה שטום אביב הגיב?
תום: "לא רלוונטי, גם לא דיברתי עליו. הוא נתן את טעמו והכל טוב. אני דיברתי על 'סטטוסים מצייצים' כי שם עלה הדבר, זה שאנשים לוקחים מהצד ומנסים לשלוף דעות אחרות ולהגיד שזה שלהם, זה לא קשור".

אז טום מקנא?
גל: "לא יודעת, זה לא מעניין אותי".
תום: "זה לא עניינו, זה שלו, הכל טוב". 

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)