למרות שהסדרה "סקס/לייף" ממקוממת במקום הראשון ברשימת הסדרות הנצפות בנטפליקס ישראל ומעוררת הרבה תשומת לב, למי שעדיין לא הספיק לצפות נספר כי בסדרה הלוהטת שמזכירה מאוד את סגנון "חמישים גוונים של אפור" עם הרבה סצנות ויזואליות ביותר, בילי (שרה שאהי) היא אשת משפחה שמתגעגעת לאקס המיתולוגי בראד (אדם דמוס) אותו לא פגשה שמונה שנים ונזכרת בסצנות סקס לוהטות שחוותה איתו ומצליחה להתבלבל מחייה השגרתיים בפרברים. 

סצנות הסקס החושניות של השניים כנראה עשו את שלהן ומסתבר שהשחקנים הראשיים של הסדרה הלוהטת התאהבו על סט הצילומים והפכו להיות זוג גם בחיים האמיתיים. "כשפגשתי את אדם לראשונה, ממש התלהבתי ממנו", אמרה שאהי למגזין PEOPLE. "נפגשנו בחדר האיפור ופשוט נכנסו לזה מיד. היה לנו את אותו הטעם במוזיקה. היה לנו אותו טעם בוויסקי ובטקילות וממש התלהבתי ממנו כבן אדם וכל מה שידעתי זה שאני רוצה עוד". 

View this post on Instagram

A post shared by Sarah Shahi (@sarahshahi)

"ואז קיבלתי הזדמנות לשחק איתו, ואני אגיד, לשבת בצד השני של המצלמה איתו זו הייתה זכות", היא שיתפה. שאהי בת ה-40 ודמוס בן ה-35 התאהבו עד מעל הראש והם לא ממש מחפשים להסתיר את הקשר הרומנטי שנוצר ביניהם, כשהם משתפים את עוקביהם ברשתות החברתיות בתמונות משותפות. בחודש שעבר שלחה שאהי ברכת יום הולדת לבחור המיוחד שלה והוקירה את מערכת היחסים ביניהם, לצד סדרת תמונות של השחקן האוסטרלי.

View this post on Instagram

A post shared by Sarah Shahi (@sarahshahi)

"לא בדיוק בטוחה איך לשני אנשים בשני צדדים מנוגדים של העולם יכול להיות כל כך במשותף, שנועדו להיפגש, נועדו להיות ביחד. אבל אני כן יודעת שפגשתי את חבר נפשי. אני יודעת שמצאתי את זה לנצח", כתבה לצד הפוסט. "אני יודעת שמעולם לא אהבתי עמוק יותר, קשה יותר, באכזריות רבה יותר. אני יודעת שאני אסירת תודה עליו. יום הולדת שמח בייבי שלי".

בפוסט אחר ששותף בחודש מרץ, שאהי התחבקה עם דמוס וכתבה: "שלי לנצח". גם דמוס לא מסתיר את רגשותיו לשחקנית ובינואר שיתף תמונה שלו ושל שאהי קוטפים יחד תפוחים לכבוד יום הולדתה של השחקנית. "יום הולדת שמח בייבי שלי, אני אוהב אותך," כתב והוסיף: "את הכל".

View this post on Instagram

A post shared by Sarah Shahi (@sarahshahi)