דוד רנד, הבן של מיכל ושולי רנד, התחתן בחמישי שעבר באולמי "האוס" בראשון לציון. מי שבלט בהיעדרו היה אבא שולי, שנשאר בירושלים יחד עם בת זוגו הנוכחית, צופית גרנט.
מיכל רנד, איך היה?
״לא נתפס! לא שמעתי בחיי שאב שנמצא בין החיים וגר כמה עשרות קילומטרים מאולם האירועים, מדיר עצמו בדעה צלולה ומרצון חופשי מחתונת בנו. זה האבא, האיש והאגדה, הצדיק שולי רנד״.
שולי, נבצר ממך?
"אין כמוני מאושר על נישואיו של בני אהובי עם בחירת לבו המקסימה. מאחל לזוג הצעיר והמאושר שיתקיימו בהם כל הברכות והטוב שבעולם".

 >על מסיבת ההפתעה למשה קפטן, המנהל האומנותי של הבימה שחגג יובל, בטח כבר קראתם. אבל לא ידעתם שמי שהנחתה את האירוע, לצד טל מוסרי, הייתה גרושתו מאיה מעוז. בפוסט שהעלתה לאחר מכן כתבה שהיא בוחרת להמשיך לאהוב את קפטן ולבלות איתו את כל החגים כמשפחה עם שני ילדיהם המשותפים. קפטן ענה לה מיד בתגובה: ״התחתנו כי אהבנו וגם כשנפרדנו המשכנו לאהוב, לחוד אבל ביחד. הרי לנצח נהיה ההורים של המתנה הכי גדולה שקיבלנו מהיקום - הילדים שלנו - ובשבילם ובשביל השפיות שלנו הבטחנו לעצמנו שגם כשלא נהיה ביחד - נהיה ביחד״.
קפטן, ממש אהבה מהסרטים.
״מאיה ואני מכירים כבר כמעט 20 שנים. יש לנו שני ילדים מקסימים ונישאר משפחה חזקה ויציבה גם כשכל אחד מאיתנו ימשיך לדרכו וייסחף אל תוך מערכת זוגית אחרת. ׳הפי אנד׳ הוא לא בהכרח ׳והם חיו באושר עד עצם היום הזה׳. לסרט שלנו יש ׳הפי אנד׳ שונה, ואנחנו מתים עליו״.

משה קפטן (צילום: ז'ראר אלון)
משה קפטן (צילום: ז'ראר אלון)

>תגידו מזל טוב: עו"ד אפי נוה ואשתו הטרייה בר כץ חובקים בת, גילי. לידה ראשונה של כץ, שביעית של נוה.

אפי נוה, בר כץ (צילום: גיא סידי)
אפי נוה, בר כץ (צילום: גיא סידי)

>ובלי קשר ובלי שמות: אחד הזוגות הלוהטים בתעשייה חווה קשיים בחיי הנישואים.