שישי שעבר, בית קפה בקניון רמת אביב. אייל ברקוביץ' יושב להנאתו עם חברים. בשולחן סמוך: חברת הכנסת מאי גולן, שמרגישה כמו במליאה ומתחילה לגעור בקוסם על השקפותיו האנטי־ביביסטיות. ברקו, כמובן, לא שתק, והוויכוח בין השניים עלה לטונים גבוהים. למרבה המזל אנשים מהשולחנות הסמוכים עשו ביניהם סולחה.
מאי גולן, תגובתך לאירוע?
"ברקוביץ' דרש שאגיע להתארח בתוכניתו והבהרתי לו שזה לא יקרה, מכיוון שאין לי רצון להיות חלק מסוג כזה של טלוויזיה שאינה מכבדת את האורחים והצופים שלה. הוא גם פצח בעלבונות על אנשי הליכוד, אבל זה כמובן לא מרגש אותי, כי אני ועוד מעל מיליון מצביעים יודעים את האמת. אגב, גם אברם גרנט, מאמן הנבחרת לשעבר, היה נוכח. איתו דווקא נהניתי מאוד לשוחח ואפילו עשינו סלפי".
ברקוביץ' סירב להגיב.

מאי גולן, אברם גרנט (צילום: פרטי)
מאי גולן, אברם גרנט (צילום: פרטי)

שני השבוע, בניין שגרירות ארצות הברית (בתל אביב). שר החינוך היוצא, יואב גלנט, יושב כאחד האדם וממתין להוצאת ויזה לאמריקה. בעוד כל הממתינים נאלצים להפקיד את המכשירים הסלולריים שלהם, גלנט מנהל שיחות למכביר ומקבל את הוויזה המיוחלת תוך מספר דקות.

יואב גלנט (צילום: אבשלום ששוני)
יואב גלנט (צילום: אבשלום ששוני)

המזל הרע לא עוזב את סוכנת־העל, בטי רוקאווי. בשבוע שעבר היא שברה את הכתף במהלך חתונה.
רוקאווי, החגיגה לא נגמרת?
״זה קרה בחתונה של הבת של שירלי כהן. ירדתי לרקוד, הייתי עם שמלת מקסי ופספסתי מדרגה. אני לוקחת כדורים חזקים. כאבים ממש קשים״.