הזמר אייל גולן ייאלץ לפגוש בבית המשפט את עו״ד ברק כהן, שמייצג אזרח בשם ערן ורד. ורד הגיש קובלנה פלילית נגד גולן בטענה שזה תקף אותו אחרי שהוא, ורד, תקף מילולית את גולן וצילם אותו.
עו״ד כהן, עברת גם לזמרים?
"אייל גולן צריך להבין שמותר על פי חוק להטיח בפניו ביקורת המוקיעה את התנהגותו כלפי קטינות. תגובתו, תקיפה פיזית, חטיפת הטלפון שעמו צולם, פריצתו במעבדה ומחיקת תכנים - מהווה שרשרת של עבירות חמורות, בגינן הוא נאשם בהליך זה".

מליאם הפקות נמסר בתגובה: ״בבית המשפט מתבררת ולא בפעם הראשונה התנהלותו הבריונית של מר ערן ורד, שתקף את אייל גולן ואנשי צוותו ללא כל התגרות מצדם, חרף בקשות חוזרות ונשנות לחדול ממעשיו. אנו תקווה כי בית המשפט הנכבד יפסוק הוצאות משמעותיות שיעבירו מסר ברור נגד הניסיון הנואל לניצול לרעה של הליכי משפט. אנו דוחים זאת בשאט נפש ובטוחים שהצדק ייעשה״.

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

>עו"ד תמיר גילת הודיע לחברים כי נדבק בקורונה ולכן הוא דוחה את אירוע בת המצווה של בתו.
עו"ד גילת, תרגיע אותי. הכל בסדר?
״לאור מצבי הבריאותי, במשך שנה וארבעה חודשים לא יצאתי כלל מהבית. בכל מקרה אני והסיפור האישי שלי הם ממש לא העניין. חשוב ללמוד מהמקרה ולהבין שהקורונה עדיין כאן. רק אנחנו, בשילוב ידיים ועם אחריות חברתית יכולים למגר אותה".

תמיר גילת  (צילום: מרק ישראל סלם)
תמיר גילת (צילום: מרק ישראל סלם)

>אחרי "שישי אישי" עם מושיק טימור, בתאגיד מורידים גם את "פנינים לשבת" של גדעון הוד. הוד, העולם שייך לצעירים?
"אני ממשיך לעבוד בתאגיד, אני משדר בכל חמישי חידון מוזיקלי בשידור חי מהאולפן התל אביבי של 'כאן קול המוסיקה'. זהו אחד השידורים המרכזיים. בעניין 'פנינים לשבת', ציינתי בצער בתוכנית הפרידה שהיא יורדת מלוח המשדרים לאחר 33 שנים ויותר מ־1,700 תוכניות. זו אכן תוכנית ייחודית שדורשת ידע מוזיקלי נרחב. שום תוכנית מוזיקלית אחרת שתבוא במקומה לא תגיע לרמתה. מאזינים רבים התקשרו הביעו צער ותקווה שעוד תשוב למקומה בעתיד".
מכאן נמסר: "התוכנית משנה שם ופנים ותמשיך בשידור בכאן רשת ב' ובשיתוף פעולה עם קול המוזיקה. כאן מודים לעובדי התאגיד שהגיעו לגיל פרישה והמשיכו לתרום גם שנים רבות אחרי".