רויטל אליה, שהתגרשה בשנה האחרונה מבעלה הזמר והפייטן, דודו פישר, אחרי שזה עזב את הבית במפתיע, הגיעה השבוע לפגישת גישור עם הגרוש במגדלי עזריאלי. את אליה מייצגים עו"ד ד"ר יוסי כהן ועו"ד אוהד מחרז, ואת פישר מייצגים עו"ד זיו בייטל ועו"ד אבי הופרט.

אליה, בחרת בעו"ד כהן בשל קשרייך למשפחת נתניהו שאותה הוא מייצג?
"בחרתי בעורכי דיני מתוך ביטחון ביכולת המקצועית שלהם. וכן, אין זה סוד שיש לי קשר למשפחת נתניהו".

משפחת נתניהו תמכה בך ברגעים הקשים?
"הפרידה התרחשה עם הפטירה של אבא שלי, שהייתה די פתאומית עבורי, שהוא אגב היה צעיר יותר מדודו. משפחת נתניהו הביעה תמיכה ואכפתיות רבה באותה תקופה. שרה היא אישה רגישה מאוד, אכפתית וחמה, בשונה מאיך שהתקשורת מציגה אותה. בימים אלה כמובן אני עומדת ואעמוד לצדם. מאוד כואב לי על מה שהם עוברים".

לשם מה נועד הגישור? יש עדיין דברים לא סגורים בינך לבין דודו?
"אני מניחה שיש צו איסור פרסום, ואני בטוחה שדברים יסתדרו והוא ייתן לי את מה שמגיע לי, כל רצוני הוא לסיים את הסוגיה בכבוד. יש לנו ילד משותף וקולגות משותפות רבות".

רויטל פישר (צילום: גיא צרחי)
רויטל פישר (צילום: גיא צרחי)

> חגיגות הפרידה מראש המוסד היוצא, יוסי כהן, נמשכות. בשבוע שעבר הוא כיבד בנוכחותו, יחד עם אשתו איה, את הכנסת ספר התורה לזכר ההורים של ישראל גוטסדינר, מחצית מצמד רעים המיתולוגי. באותה הזדמנות חגגו גם לרעיה, איה, יום הולדת. נכחו, בין השאר, מנחם הורוביץ, הרב ישראל מאיר לאו, מנכ"ל ידיעות ספרים דב איכנולד, ברכה זיסר ושימי תבורי. לטל ברודי, טוביה צפיר וננסי ברנדס, שלא הצליחו להגיע, נקבעה כתיבת אות בספר לשבוע הבא.

יוסי כהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יוסי כהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)