גורו הספורט הידועה אירה דולפין ממשיכה לנפץ מיתוסים והפעם חושפת צלוליטיס ובטן רפוסה. מאמנת הכושר שחיה ונושמת ספורט מוכיחה שלא משנה כמה ספורט תעשו, אפילו היא סובלת מצלוליטיס ובטן רפוסה. השורדת בדימוס חשפה לראשונה לפני כחודש כי גם לה לפעמים "נשפכת הבטן ולפעמים רואים צלוליט" אך באותה נשימה אמרה שהיא מקבלת את הגוף שלה ופרסמה שתי תמונות שלה בפוזות אחרות בהן נראה שינוי משמעותי אך לא אמיתי בגוף שלה.

עכשיו, ממשיכה דולפין לחשוף את האמת על גוף האישה והעלתה סרטון שלה המציג את מה שכל אישה נוהגת להסתיר: סימני מתיחה בישבן ובטן נשפכת, לצד סרטונים שמציגים מציאות אידיאלית של מודל היופי בעזרת זוויות צילום ופוטושופ. לצד הסרטון האמיץ שחשפה כמאמנת כושר שמודה שאפילו היא סובלת מנפלאות העור כתבה: "אני מעלה את הסרטון הזה בשביל נשים שבטוחות שמה שהן רואות באינסטגרם זה אמיתי ונורמלי".

והוסיפה: "אנשים סובלים מהפרעות אכילה בגלל מודל היופי השדוף שהרשתות מציגות. הדבר הזה משפיע על נשים בכל העולם ומעודד אותם לנקוט באמצעים קיצוניים. אשליה שלא ניתן להשיגה. שלמות זאת אשליה. לכולם יש ימים שהגוף לא נראה במיטבו.כמה עובדות חשובות על עור , עור מתקלף,מתהדק, נשפך, מדלדל, מתקמט. אבל זה רק עור. ואתן בנות הרבה יותר מרק עור".