שירי מימון היא בין האומנים היחידים בארץ שלא כיכבו בסערות ברשת ועמדו מול כיתת היורים של הגולשים המבקרים, אבל כל ידוען בארץ יחווה את זה על בשרו במהלך הקריירה שלו. כעת מגיע תורה של מימון שחוטפת חיצי ביקורת מצופי "הכוכב הבא". גולשת העלתה פוסט ביקורת נוקבת נגד הזמרת ל"סטטוסים מצייצים" וזכתה באלפי לייקים ובתגובות קשות נגד מימון ובמחמאות גדולות לנינט.

וכך כתבה: "איך חוסר סולידריות, התנשאות וחוסר רגישות נראים. עומדת לה מתמודדת ב'כוכב הבא' ומעידה על עצמה שהיא סופר ביישנית, שלוקח לה זמן להיפתח וכו' וכו'. בחורה מקסימה, ששרה שיר סופר מרגש של כריסטינה אגילרה. כבר בהתחלה שירי מימון (שמעולם לא אהבתי. לא באה לי טוב באנרגיות) שרה את ההתחלה עוד לפני שהמתמודדת שרה. ואז היא שרה, הצעירה החמודה, וזייפה, אבל בעיני יש לה מלא פוטנציאל והיא רק צריכה להתאמן עוד ולקבל הכוונה נכונה - ויאללה להגשים את החלום".

נינט טייב ושירי מימון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)
נינט טייב ושירי מימון (צילום: צילום מסך ערוץ 12)

"לא עברה. אבל לא עברה בקטע חריף. ואז - אחרי שהיא יורדת מהבמה, שירי פצחה בשירה של אותו השיר, אבל הפעם היא הראתה לנו 'איך עושה את זה נכון'. זה היה רגע צורם. ולא משנה ששירי שרה יפה. זה צרם כי אחרי שרואים שמישהי לא עושה משהו נכון, לא עוברת, ומישהי מפוצצת פריבילגיות ונמצאת לגמרי באזור הנוחות שלה עושה את זה - זה פשוט לא עובר. זה היה מעשה יהיר, מתנשא ואפילו מכוער. זה כאב לי להרגיש איך הבחורה הזאת שניסתה את מזלה, אולי מרגישה. אחרי שכשלה - מישהי מראה איך זה אמור להיות מול כולם. אבל זה לא הפורמט ולא מה שהיה צריך לקרות ופשוט נראה כמו ניסיון של שירי להשוויץ עוד קצת ביכולות הווקאליות שלה", המשיכה הטוקבקיסטית.

שירי מימון (צילום: צילום מסך קשת 12)
שירי מימון (צילום: צילום מסך קשת 12)

"מיותר לחלוטין. לא נעים. זו לא הדרך להתייחס למתמודדים ולמתמודדות. כשלו? הלאה. אל תגבירו את הכישלון שלהם כשתראו שאתם יותר טובים. יותר טובות. קצת צניעות", סיימה את דבריה. הפוסט המדובר לא רק שזכה באלפי לייקים אלא בעשרות תגובות נגד מימון והשוואות בינה לנינט ביניהם: "פשוט גועל נפש, אישה מגעילה" או "זו הבמה היחידה שיש לה חוץ מהבמה הזו היא כלום, כבר עשור שלא הוציאה להיט". אחר כתב: "אישה קנאית ויהירה שמנסה בכח להראות לעולם עד כמה היא מבינה ויודעת הכל. לעומת נינט מקסימה וענווה, עם אינטיליגנציה רגשית גבוהה". אחרת כתבה: "גברת מימון בלתי נסבלת, שחצנית לא נעימה בעיקר כשנינט יושבת לידה, היא מרגישה כל הזמן תחרות וצריכה להוכיח" או "שירי מימון לא באה לי בטוב אף פעם. אהבתי שירים שלה, אבל היא עצמה...לא". ועוד שלל ביקורות קשות נגד הזמרת. מסכימים? 

View this post on Instagram

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1)