תכנית הריאליטי טראש החמה של נטפליקס "חם, לוהט, רותח" חזרה בעונה שנייה לאחר ההצלחה המסחררת של העונה הראשונה. למי שלא יצא לו עדיין להיתקל בפורמט, נספר לכם שחבורה של צעירים יפים ומלאי הורמונים נפגשים בריזורט מפנק ומופתעים לגלות שרובוט מדבר בשם "לאנה", מחליט לעקוב אחרי כל צעד שלהם ולתת להם קנסות על כל מגע מיני ביניהם על מנת שיצליחו לשים את החשקים המיניים שלהם בצד ויתמקדו בליצור קשרים אמיתיים ועמוקים. 

בעונה הקודמת הארי ופרנצ'סקה שיצאו ביחד מהתכנית הצליחו להחזיק מעמד יחד קרוב לשנה, עד שבסוף נפרדו בעקבות הקשר הרחוק ביניהם כשהיא גרה בקנדה והוא באוסטרליה. הזוגות של העונה השנייה הצליחו לצבור המון קנסות על מגע מיני ולבסוף יצא מהריאליטי זוכה מאושר אחד שהצליח לעשות לדעת לאנה ויתר המתמודדים, את השינוי הגדול ביותר משחקן לבחור שמוכן לקשר מחייב. 

הזוכה הוא מרווין אנתוני הצרפתי שהתאהב במלינדה מלרוז הניו יורקית ואפילו הבטיח שיפגיש אותה עם אמו. האם השניים צלחו את הפורמט? אז זהו, שדווקא המנצח הגדול של העונה לא הצליח לשמר את הזוגיות שנראתה כל כך מבטיח בעשרת הפרקים ששודרו. השניים שחזרו מהאי המפנק היישר למציאות הקורונה לא הצליחו לשמר את הזוגיות הרחוקה ונפרדו. אלא שמלינדה לא בכתה על הקשר שלא צלח והחלה בזוגיות מפתיעה עם פיטר שהודח על ידי לאנה לאחר שניסה לחבל בזוגיות של מרווין ומלינדה. וואו!

מי שכן הצליחו לשמר את הקשר המקורי שנוצר בוילה הם הזוג הלוהט קם הולמס ואמילי מילר ששיתפו אמש (שני) תמונות שלהם מתנשקים ברשתות החברתיות וחשפו את הקשר הרומנטי שהחזיק מעמד בחצי שנה האחרונה. לא רק הם שמרו על הזוגיות, באופן מפתיע השניים שהגיעו באיחור לוילה וניסו לחבול בקשרים אחרים, כריסטינה ורוברט, הסתפקו לבסוף האחד בזרועות השנייה ומסתבר שמרומן קליל הקשר הפך לרציני וגם הם נשארו בזוגיות ושיתפו אותה ברשתות החברתיות. 

נראה שלאנה בסוף כן עשתה עבודה טובה כי עוד זוג יצא מהעונה השנייה של הריאליטי - קרלי שהחלה את הרומן שלה בריזורט עם צ'ייס ונזרקה על ידו לטובת טבת'ה. קרלי התנחמה בזרועתיו של רכש חדש בשם ג'ואי אבל נראה שהקשר לא היה רק ריבאונד כי השניים הגיבו האחד לשנייה באינסטגרם: "שלי". מעניין לראות מי מהזוגות יאריכו ימים - מבטיחים לעקוב.

קרלי מחם, לוהט, רותח. נטפליקס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרלי מחם, לוהט, רותח. נטפליקס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)