רגע לפני שעונה חדשה של "האח הגדול" תעלה ברשת 13 במוצ"ש ותכניס לבית הסגור דיירים מהביצה המקומית לעוד רגעים קסומים שישארו לנצח בהיסטוריה של הבית הסגור. ב-TMI החליטו להיזכר בכל הקטעים הבלתי נשכחים מכל העונות של הפורמט המצליח. 

1. הארוס של ליהיא גרינר נכנס לבית 
למי שכבר הספיק לשכוח, ליהיא גרינר התפרסמה לראשונה בעונה השלישית של "האח הגדול" כשהיא בסטטוס מאורסת לבן זוגה דאז, אבירם בן שושן. אלא שגרינר התאהבה בעתי שולברג בבית הסגור והורידה את הטבעת ובפני אומה שלמה הכריזה "אני רווקה". בן שושן נכנס לבית "האח הגדול" לשיחת פרידה שלא תישכח והתגובה של גרינר לכניסתו תמיד תישאר בזיכרון של הרגעים הגדולים של הפורמט. 



2. טל גלבוע שופכת יין על לינור
זוכת העונה השישית של "האח הגדול", טל גלבוע, לא הסתדרה (בלשון המעטה) עם מתמודדת העונה לינור שפר וכשהיא רוקדת מולה לצלילי השיר של מייקל ג'קסון, החליטה גלבוע לשפוך עליה יין אדום. "אל תתעסקי איתי", אמרה גלבוע ולינור ענתה: "מה תעשי לי?". הויכוח הפך לשיר בדיחה שהמציאו דנית גרינברג ונופר מור



3. משולש האהבה של דנית גרינברג, אליאב אוזן ונופר מור
אחד הרגעים הבלתי נשכחים בבית "האח הגדול" הוא משולש האהבה של אליאב אוזן, דנית גרינברג ונופר מור שנכנסה אחרי פנטוזים של אוזן על כך שהיא בת הזוג המושלמת והשאיר את גרינברג שבורת לב. השניים התנשקו בחשאי לאחר שאוזן התרחק מגרינברג ופצחו ברומן קצר בתוך הבית ומחוצה לו. אוזן הבין שטעה בבחירתו וחזר לזרועותיה של גרינברג. השניים התחתנו והספיקו להתגרש מאז ברעש גדול וגרינברג אפילו הספיקה להתארס מאז שוב לבן זוגה ברק חקמט



4. מעיין אשכנזי רואה דרך העיניים של אביחי אוחנה
זוכה העונה השמינית של "האח הגדול", אביחי אוחנה, הכיר את מעיין אשכנזי בבית הסגור והשניים התאהבו. באחד הפרקים אשכנזי התבקשה לבלות מספר שעות עם משקפיים שמדמות את ליקוי הראייה של אוחנה והתרגשה עד דמעות לגלות עם מה הוא נאלץ להתמודד. הקטע המרגש חיבר ביניהם והפך אותם לזוג שהחזיק מעמד יחד ארבע שנים. מה שמעריציהם היו בטוחים שיגמר בחתונה, לבסוף נגמר בפרידה צורמת לפני פחות משנה. 



5. פליטת הפה של העורך הראשי, יורם זק, לדנה רון
מי שהיה הבמאי והעורך של "האח הגדול" כשעוד הייתה בזכיינית "קשת 12", יורם זק, נתפס בפליטת פה אומללה כלפי דנה רון כשלא ידע שהוא נשמע בשידור חי שמתעד את הנעשה בבית 24/7. מתמודדי התכנית לא שמעו את פליטת הפה המצערת, אך רון עודכנה בנושא בעקבות הרעש הגדול שזה עשה ברשת. זק נפגש עם מנכ"ל קשת ויצא לחופשה מתוכננת בעקבות הפרשייה שעשתה רעש רב ויש שמועות שאומרות שרון קיבלה את תכנית האירוח שלה בעקבות הפרשייה במסגרת הסכם שחתמה עליו מול קשת.



6. פינת כל האמת בפרצוף עם שי חי והדחתו מהבית
אחד מהמתמודדים השינויים במחלוקת בבית "האח הגדול" הוא שי חי שהנהיג את הפינה "כל האמת בפרצוף" כשהתבקש להעמיד להדחה בפומבי מדי שבוע ולא חסך בדעותיו. הפינה עשתה רעש ברשת ויצרה את מחנה "צבא האמת של שי חי" שתמכו בו לעומת מתנגדיו. שי חי קיבל חיזוק כשהכניסו לו את זוגתו טני, שם הציע לה נישואים ולבסוף סולק מהבית לאחר שפגע ביצירה אותה הכינה אור סיונוב.



7. בובליל נגד הפרידמנים
את התמימות של העונה הראשונה של "האח הגדול" אי אפשר לשחזר. העונה בה יוסי בובליל שתופף על בטנו ובתו עינב, הצליחו להרעיד את המדינה עם החלוקה למחנות כשנתנו לשפרה קורנפלד, שזכתה באותה עונה ולחבריה את הכינוי "הפרידמנים" והציתו את השיח העדתי של חלוקה למחנות של אשכנזים מול מזרחים.

 

8. קרב הענקים של אלירז שדה וסער שיינפיין 
העונה השנייה של "האח הגדול" התרכזה בקרב הענקים של אלירז שדה שזכה בעונה מול מי שהגיע למקום השני - סער שיינפיין. במרכז הדרמה הגברית, איך לא, אישה. הדיירת איילה רשף הצליחה לעורר אינטריגות בין שדה לשיינפיין שלא הפסיקו לנסות להראות במהלך כל העונה מי יותר חזק. הבית התחלק למחנה אלירז ולמחנה סער ולבסוף הקהל הכריע וקבע ששדה הוא הזוכה. 



9. הרומן של קותי סבג ויאנה יוסף
אין כמו רומן סוער בבית "האח הגדול" כדי לשפר את המניות של המתמודדים בקרב הצופים וליצור עניין שיביא את המתמודד לפריים טיים. בעונה הרביעית היה זה הרומן של קותי סבג, שהביא לו את הניצחון עם בונוס של זוגיות עם יאנה יוסף. סבג התלבט רבות בנוגע לרומן הזה כיוון שאז יוסף לא הייתה יהודיה. השניים יצאו כזוג מבית "האח הגדול" אך לאחר מספר חודשים נפרדו. מאז יוסף התחתנה עם ציון ברוך ועברה תהליך גיור ואילו סבג התחתן עם מגי אזרזר. 


10. ליאור דואק לא נמשך לתקוה גדעון ואז התאהב
זוכת העונה הקודמת של "האח הגדול", תקוה גדעון, נקלעה למשולש רומנטי עם ליאור דואק וירדן אדרי אלא שלמרות אהבתו של דואק כלפיה, הוא הרגיש שלא נמשך עליה פיזית. גדעון בחרה לשים את הדברים על השולחן או כמו שהיא כינתה את הסיטואציה "יש פיל בחדר שצריך לדבר עליו" וישרה קו עם דואק. מאז דואק התאהב בה עד מעל הראש והשניים הפכו לזוג בבית ומחוצה לו. הזוגיות לא שרדה מעל למספר שבועות והשניים נשארו חברים טובים בלבד.