כוכבים רבים הפכו להרבה יותר נגישים בשנים האחרונות בעיקר עם התפתחות פלטפורמת האינסטגרם, בה הם חושפים את המעריצים והעוקבים לרגעים פרטיים שלהם ואפילו נותנים להם הזדמנות לשאול אותם שאלות שהיו שמחים לדעת את התשובות. בצעד די חריג גם הזמרת שרית חדד נתנה אופציה לעוקבים שלה לשאול מה שהם רוצים, ונראה שהיא הייתה פתוחה כדי לענות בכנות על כל הסוגיות.

באופן כמעט בלתי נמנע, בעיקר בגלל השינויים הרבה שעברה במהלך השנים, חדד בת ה-42 נשאלה האם היא עשתה הליכים קוסמטיים בפנים שלה ובפתיחות מדהימה החליטה להשיב שלא וגילתה את הסוד שלה. עוקבת שאלה את חדד האם היא מזריקה בוטוקוס והיכן וזו ענתה לה "האמת שלא. לא שיש לי משהו נגד זה, שכל אישה תעשה מה שעושה לה טוב. לי יש את פולה בליק שהיא הקוסמטיקאית הפרטית שלי ששומרת לי על עור הפנים ובחיי שהיא עושה פלאים!".

עוד נשאלה מדוע נפרדה מאבי גואטה המנהל המיתולוגי שלה ולזה ענתה: "את הקריירה התחלתי בגיל מאוד צעיר, עשינו דרך משותפת שהביאה איתה כל כך הרבה הצלחות וזיכרונות טובים שישארו בלב שלי לתמיד! אבל לפעמים מגיע רגע בחיים שאתה מרגיש רצון לפרוש כנפיים לדרך משלך ושינויים הם תמיד לטובה".