כוכבת הריאליטי, אלינה לוי, סיפרה גם בשהותה בבית "האח הגדול" לפני כעשור וגם כשהשתתפה בעונה האחרונה של "הישרדות VIP", כי אינה בקשר עם אביה מאז עזב אותה כשהייתה בת חמש בלבד. לוי עלתה עם אמה לארץ ומאז הקשר עם אביה ניתק. היום (חמישי) בתכנית "חשיפה" עם חיים אתגר, תתמודד לוי עם הפחד הגדול שלה ותפגוש את אביה 25 שנה אחרי שנפרדו דרכיהם. 

בחשיפה בלעדית שהגיעה ל-TMI סיפרה לוי: "הזיכרון האחרון וכמעט היחיד שיש לי מאבא שלי הוא מלפני 25 שנה. הייתי בת חמש ואמא ואני ברחנו ממנו למקלט לנשים מוכות. מאז פשוט ניסיתי לשכוח אותו. שנים כעסתי עליו, על האלימות ועל זה שנטש אותי ובגלל זה לא רציתי לחפש אותו, להכיר אותו. אבל עכשיו הבנתי שאני לא יכולה יותר להדחיק".

אלינה לוי (צילום: צילום מסך קשת 12)
אלינה לוי (צילום: צילום מסך קשת 12)

"אבא שלי, שאמור לחבק אותי ולהיות בשביל, לא משנה מה, עזב אותי והעבודה הזאת משפיעה על כל פרט בחיי. אני במאבק עם עצמי, קרועה בין הפחד מהאיש המסוכן הזה לבין רצון של ילדה לדעת מי זה אבא שלה ואולי אפילו לקבל חיבוק", העידה לוי ונזכרה בעברה: "אני רואה אותו מרים את הטלוויזיה וזורק אותה על אמא שלי מול העיניים שלי. אני זוכרת אותו כבן אדם מסוכן חיים. קיבלתי הודעה 'היי בת שלי'. איך אתה מעז לקרוא לי הבת שלך אחרי כל מה שעשית?". 

אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)