סיפור חם שרץ במהלך הלילות הלבנים במשכן הכנסת גורס כי מירב בן ארי, חברת הכנסת מיש עתיד, השתתפה בתוכנית ״אל תפילו את המיליון״ בהנחיית אברי גלעד, לא עברה את הרף וחזרה הביתה כשבאמתחתה סכום עגול של אפס שקלים.

בן ארי, המיליון נפל עלייך?
"אין תגובה".

מירב בן ארי (צילום: רענן כהן)
מירב בן ארי (צילום: רענן כהן)

> תוך כדי העימות המתוקשר עם אביו, האם למכור או לא למכור את הווילה בסביון, מצא שלום לבייב בת זוג חדשה העונה לשם נטלי. גם גרושתו, אורלי לבייב, עורכת דין בתחום המעמד האישי, לא מבזבזת זמן ופצחה בזוגיות עם איש העסקים גיא מלינגר.

אורלי, אפשר להגיד מזל טוב?

"חיי הפרטיים אינם צריכים לעניין אף אדם".

אורלי לבייב (צילום: פרטי)
אורלי לבייב (צילום: פרטי)

> מבזק נדל"ן מיפו העתיקה: המיליארדר גיל שויד, הבעלים של צ'ק פוינט, רכש את ביתו המפואר של משה דדש - האיש, המפית והבעלים המיתולוגי של בית"ר ירושלים - בסכום של כמה עשרות מיליוני שקלים.

גיל שויד מנכ''ל צ'ק פוינט (צילום: פלאש 90)
גיל שויד מנכ''ל צ'ק פוינט (צילום: פלאש 90)

> סכסוך חובק עולמות בין הרב אבי זרקי, שמכונה ״הרב של המפורסמים״, לבין עו"ד משה יצחק אוסדיטשר. האיבה פרצה לפני שש שנים לאחר שעו"ד אוסדיטשר ייצג את גרושתו של זרקי. הרב, כדרכו, לא שתק וטען כי עורך הדין הונה לכאורה את אשתו לשעבר במאות אלפי שקלים. בתגובה הגיש נגדו אוסדיטשר תביעת לשון הרע על יותר ממיליון שקל. התביעה נמחקה בינתיים, אבל הסכסוך רק החריף. בחודש מרץ פרסם הרב זרקי פוסט שבו קבע כי אוסדיטשר מציג את עצמו כקונסול של זימבבואה אף שהמינוי נלקח ממנו בפברואר.

כצפוי, גם הפעם הגיש עו"ד אוסדיטשר תביעת לשון הרע שהמיקוד בה היה צמד המילים "שיקר ורימה". הרב זרקי מצדו, מאיים בתביעה נגדית. המשך, כנראה, יבוא.

עו"ד אוסדיטשר, לא הגיע הזמן לאחדות? באמת אתה כבר לא קונסול?

"הבה נעמיד דברים על דיוקם. משרדי ייצג את גרושתו של מר זרקי בהליך הגירושין, למותר לומר כי איני יכול להתייחס לתיק אשר התנהל בדלתיים סגורות, אם כי לאור התוצאה הסופית בהליך הגירושין, המדברת בעד עצמה, ניתן להבין את כאבו של מר זרקי ואני מאחל לו הצלחה בעתיד. באשר לתביעת לשון הרע מן העבר, הרי שזו נמחקה בהסכמת הצדדים, זאת לאור הערות בית המשפט אשר הבהירו למר זרקי כי מוטב שהדבר יסתיים בהסכמה - תוך התחייבות כי הדבר לא יישנה, מאשר יינתן פס"ד לגופן של טענות. לצערי מר זרקי אינו למד מן העבר וכיום תלויות ועומדות כנגדו תביעות בין היתר מכוח הוראות חוק לשון הרע והפרות זכויות יוצרים.

"באשר למינויי כקונסול מטעם זימבבואה, אדגיש כי קשריי הדיפלומטיים הרבים עם זימבבואה וכן עם מדינות אחרות, שנועדו לקדם את האינטרסים של מדינת ישראל - אינם מעניינו של מר זרקי. מוטב כי מר זרקי ימשיך להתעסק בעיסוקו המשמעותי והרגיש כמוהל וימצא תחביבים אחרים למלא בהם את זמנו".

הרב זרקי, לא תהיה סולחה?

עו"ד שני רופא, המייצגת את הרב זרקי: "על שולחני תביעה נוספת של אוסדיטשר נגד זרקי בגין פגיעה לטענתו לכאורה בזכויות יוצרים. להבנתי, שתי התביעות (לשון הרע והפגיעה בזכויות היוצרים) לא יצלחו את מבחן בית המשפט, קרי יידחו על הסף כבר בשלב קדם המשפט הראשון".

הרב זקרי (צילום: רענן כהן)
הרב זקרי (צילום: רענן כהן)