הזמר קובי פרץ הגיע שוב לבית המשפט, הפעם לבית משפט השלום בהרצליה, בטענה שהרכב ששכר מחברת בלו סקאיי 2000 נפגע מחוסר הזהירות של נהג אחר. אלא מה: מדובר ברכב שעמד לפניו ברמזור ובעליו טען כי אין זה הגיוני שהוא לפתע ייסע אחורנית. פרץ אמר בהתחלה שהכל נגמר בטוב ("אמרתי לו כפרת עוונות. שייגמר בפח ולא בגוף"), אך חברת ההשכרה תבעה את הנהג. הרשם הבכיר בבית משפט השלום בהרצליה, צחי אלמוג, קבע שאין היגיון בגרסתו של פרץ ושעל חברת ההשכרה לפצות את קלמרו בגובה הנזק.

מטעמו של עו״ד אופיר יצחקי, בא כוחו של פרץ, נמסר בתגובה: "המדובר בנזק פח, ללא נפגעים, אשר לא ראוי להתייחסות". 

קובי פרץ (צילום: עמי ארליך )
קובי פרץ (צילום: עמי ארליך )

> מגישת הטלוויזיה שרון כידון, שעל דבר פרידתה מבעלה מודי כידון קראתם כאן לראשונה, ניסתה למכור כמה מהפריטים המשותפים דרך הרשת אך נחלה אכזבה. "קיבלתי יותר פניות מניגריה לקבל את חשבון הבנק שלי מאשר פניות כשרות", צייצה.

כידון, מה פרסמת למכירה?
"שולחן גינה. את מי זה מעניין".

מודי ושרון כידון (צילום: רפי דלויה)
מודי ושרון כידון (צילום: רפי דלויה)

> השחקנית אורנה פיטוסי פרסמה שהיא מארגנת אצלה בבית מעגלי נשים עם חריימה.

פיטוסי, אפשר מתכון?
"חייבת לציין שמשעשע ומפתיע שהידיעה הגיעה עד לתל אביב הרחוקה. התחלתי לקיים ערבי נשים ממש לא מזמן, וזה מסתובב מפה לאוזן כאן באזור פרדס חנה-כרכור, שם אני גרה. בקיצור זה מצחיק".

געגועים לפלורנטין?
"לאחרונה זיהיתי צורך גם בי וגם באנשים סביבי לדבר ולשתף. התקופה המורכבת שעברנו לאחרונה הייתה מהירה ועודנה כזאת. חווינו המון שינויים בתקופה כל כך קצרה. שינויים שדורשים לרוב מספר גלגולים. זה מסיבי. בעקבות הצורך הזה קיימתי ערב נשים אינטימי בחצר הבית שלי בפרדס חנה. החלטתי לקיים אותו במתכונת טיפה שונה, יותר ביתית ופחות מכופתרת, אז הכנתי חריימה לפי המתכון התוניסאי של סבתי ז"ל, אפיתי חלות מתוקות והבאתי יין, והמפגש זרם באחדות ובשיתוף נשי מדהים ומחזק. ראיתי כי טוב ופרסמתי שוב ונוצר ביקוש".

> עוד מהנעשה בפרדס חנה: שושנה טל, גרושתו של הזמר אברהם טל, שהקדיש לה גם את השיר "שושנה" בימים אחרים וטובים יותר, התחילה לפרסם שהיא עושה עיסויים, דיקור והילינג.

אברהם טל (צילום: רפי דלויה)
אברהם טל (צילום: רפי דלויה)