עינב בובליל הפכה להיות שיחת היום, כשהשתתפה אמש (ראשון) בסרט של פאולה רוזנברג "כמו שאת" המדבר על מודל היופי ודימוי גוף. בובליל שהייתה עוד אחת מתוך מרואיינות רבות, הפכה בין רגע להיות הקטע שכולם יזכרו מהסרט החשוב של רוזנברג. בסרט נראות שלושת בנותיה של כוכבת הריאלנטי שאומרות ש"אמא שמסכימה להם משהו מתוק רק פעם ב". עינב הוסיפה ואמרה שהיא לא תיתן לבת שלה ללכת עם חולצת בטן אם לא תאכל בריא, בזמן שהיא עצמה התראיינה בחולצת בטן וחשפה בטן חטובה. 

הדברים של בובליל עוררו סערה גדולה ברשת עם ביקורת נוקבת על הדרך בה היא בוחרת לגדל את בנותיה. בעקבות הדברים הקשים שנאמרו נגדה ברשת, החליטה בולביל להבהיר את דבריה כשהעלתה לרשתות החברתיות תמונה שלה מנשקת את בתה וכתבה: "היא העולם שלי המלכה שלי, הסיבה שלי לקום בבוקר, בשבילה אני חיה ונושמת, למענה אני עובדת כל כך קשה, אתן לה את החיים שלי. היא חכמה, מלאת ביטחון עצמי, רוקדת, שרה, משחקת כדורסל מקצועי. יש לה מלא חברות, היא דעתנית, מצחיקה, לב אחד גדול".

"ועדיין כל עוד אני יכולה לשמור עליה כמה שפחות יפגעו בה או ינסו להוריד לה או יזלזלו או יצחקו עליה. כל עוד היא תחת חסותי אעמוד מאחוריה כמו לביאה ואגן עליה בגופי. אהיה מאחוריה תמיד וכמובן לצד שאר ילדיי, אבל אם אני יכולה לגרום לזה שפחות ירדו או יצחקו עליה ואלביש אותה בהתאם לגופה בשביל זה אני פה. זו אמא שתדע לשמור על הילדים שלה לפני שיהיה מאוחר. כשאנחנו שומעים על ילדים מוחרמים או כאלה שחס ושלום עשו לעצמם משהו בגלל החרם או בגלל שצוחקים עליהם אז ליבנו יוצא אליהם. אם אני יכולה למנוע לפחות חלק מהמילים של ילדים אחרים בשביל זה אני פה".

עינב בובליל (צילום: אור גפן)
עינב בובליל (צילום: אור גפן)