הכתב המשפטי של חדשות 13, אביעד גליקמן, העלה ציוץ שהצליח לעורר את זעמו של העיתונאי שי גולדן, שקרא לפטרו מתפקידו. עד מהרה גליקמן חזר בו והסיר את הציוץ המדובר. גליקמן צייץ בטוויטר: "יש כמה וכמה חברי כנסת בכנסת ישראל שבהתנהלותם מבזים את הכנסת ונותנים פירוש חדש למילה 'פסולת'. אין ספק שחברת הכנסת גלית דיסטל נלחמת בכבוד על המקום הראשון בחבורת הגועל, הזוהמה, הרפש והטינופת. ככה זה שמשוריינים בגלל ליקוק עמוק לבוס".

הציוץ עורר תגובות נזעמות הבולט והחמור ביניהם היה של העיתונאי שי גולדן שנכנס חזיתית בגליקמן ודרש לפטרו לאלתר, ונגד זכיינית רשת ומהדורת החדשות שלה שמעסיקה את גליקמן והעסיקה עד לא מזמן את גולדן עצמו בתוכניתו עם שרון כידון.

אביעד גליקמן (צילום: שלומי יוסף)
אביעד גליקמן (צילום: שלומי יוסף)

גולדן כתב: "אם אביעד גליקמן היה סתם איזה אחד מהטוויטר, זו הייתה רק עילה לתביעת דיבה. ממש בול בפוני של לשון הרע. אבל אביעד גליקמן הוא עיתונאי. הכתב המשפטי של חדשות רשת 13. לא שיש אפילו גרגיר של סיכוי, או גרם של הסתברות, אבל האיש הזה צריך להיות מושעה היום מעבודתו לתקופה ניכרת של זמן, ואז לקבל התראה לפני פיטורים. חברת חדשות שהכתב המשפטי שלה מכנה חברת כנסת בשם 'פסולת', ואז מקלל אותה 'זוהמה, רפש, טינופת, ליקוק עמוק לבוס', אינו יכול עוד להתקרא עיתונאי, ובטח לא לייצג חברת חדשות".

שרון כידון ושי גולדן ב''הערב'' (צילום: טל גבעוני)
שרון כידון ושי גולדן ב''הערב'' (צילום: טל גבעוני)

"ואגב - לא בגלל שהוא עושה אאוטינג מוחלט לדעתו הפוליטית (בקטנה ממש), אלא בגלל שאם כך מתבטא כתב המשפט של חדשות 13, והמנכ"ל שלו סבבה, והעורכים שלו סבבה, והקולגות שלו סבבה, אז משהו עקום מאד מאד קורה שם במערכת הזאת. והעובדה שהמשהו האלים, הבהמי, הירוד, הוולגארי והמצחין הזה מתפרסם כך, ולא גורם לדרמה גדולה, מעידה על גליקמן ועל חברת החדשות שבה הוא עובד. ובעיקר - על פניה של התקשורת הישראלית כיום, ועל האנשים שעובדים בה. חרפה. בושה. שערורייה. על ראשו של גליקמן. ועל ראש מעסיקיו. מיזוגניה מטונפת ואלימה כזאת - וכלפי נבחרת ציבור - לא קראתי מזמן מפי עיתונאי. ואולי, בעצם, מעולם לא. בטח לא בלשון הביבים המבחילה הזאת".

אביעד גליקמן (צילום: שלומי יוסף)
אביעד גליקמן (צילום: שלומי יוסף)