נראה שהדרמה בבית משפחת תבורי מסרבת לשכוך והנה חזרנו לסבב נוסף של מריבות בין האב שימי תבורי לבנו בן אל תבורי תחת עינה הפקוחה של התקשורת הישראלית. למי שפספס, תבורי סיפר בימים האחרונים באינסטגרם שלו, בכתבה לחדשות 12 יחד עם סטטיק באולפן שישי ובתכנית "הכוכב הבא" שם הוא שופט, כי אביו אינו מעוניין בקשר איתו וכי ניסה מספר פעמים ליצור איתו קשר ללא הצלחה.

תבורי האב לא נשאר אדיש לדבריו של בנו בן אל וענה בבלעדיות ל-TMI: "עוצמת ההכפשות והשקרים ממלאים את תוכניות הרדיו, הטלוויזיה והצהובונים. הייתי בטוח שזה נגמר! כל שנת הקורונה ניסיתי ליצור עם בן אל קשר דרך טלפונים, אנשים והתכתבויות - הוא לא נענה לשיחותי ויש לי הכל מתועד. אני נדהם לגלות כמה בכיינות וכמה ניסיונות של רחמים עצמיים יש לבני היקר".

בן אל תבורי מתפרק בבכי במהלך צילומי "הכוכב הבא" (צילום: באדיבות קשת 12)

עוד הוסיף ואמר שימי: "זה לא יוביל לאף מקום כי מי שמכיר אותי יודע שעשיתי הכל למענו וכל מה שאף אחר קרוב עשה, לכן אני כבר פה כועס ומבקש ממך בן אל - תתבכיין על דברים שבאמת מפריעים לך בחייך המלאי אקשן ולא דרך תקשורת. עד כה שתקת והנה התעוררת למציאות שקרית ומבזה. אני אוהב אותך, אני אבא שלך ונסה אותי. אשתי מבקשת שאדפוק על דלתך הקרובה לביתי, אך אני חושב שפה תפקידך לכבד אותי כאבא וכן מעוניין לשבת איתך לבד כאבא ובן - אין כל מניעה ואין כל שכנוע שאכן זה ההפך. תצליח בני".

שימי תבורי, בן אל תבורי (צילום: יח''צ)
שימי תבורי, בן אל תבורי (צילום: יח''צ)