קוראים יקרים אפשר להגיד שהעונה החדשה של "האח הגדול" יצאה לדרך באופן רשמי. כמעט שבועיים אחרי שהדיירים נכנסו לבית, נראה שהלחץ והצפיפות מתחילים להשפיע ופליטות הפה מתחילות להגיע. במהלך שיחה בחצר, על מידת המעורבות של כל אחד מן הדיירים במטלות הבית, ציפי רומנו, טיטי איינאו ודנה רון דיברו על שטיפת הכלים.

פליטת פה אחת של רון הצליחה להרתיח את איינאו, וגם גרמה לתגובות רבות של הצופים. "ביומיים האלה אני עשיתי מלא כלים" אמרה דיירת האח הגדול בעבר ובהווה. "הייתי פה כמו איזה ניגר בחייך". איינאו, שנולדה באתיופה הגיבה לה "אני בהלם שאמרת את זה עכשיו. לא רק ניגרים עושים כלים" ואילו רון מיהרה להסביר את עצמה ואמרה "נו את יודעת זה ביטוי כזה של, את יודעת כמו לא יודעת מה, המסנג'ר".

טיטי איינאו, דנה רון (צילום: צילום מסך רשת 13)
טיטי איינאו, דנה רון (צילום: צילום מסך רשת 13)

לא רק איינאו התפלאה לשמוע את ההתבטאות של רון וגם הרשת החלה לסעור ורבים הגיבו וקראו להחרים את הדיירת. לא עבר זמן רב ובתוך הבית, מבלי לדעת איזה רעש האמרה שלה עוררה בחוץ, רון התנצלה בפני טיטי ואמרה לה "היה לי קווץ'. אם יכולתי למחוק את זה הייתי מוחקת, לא מתאים לי. אני נבהלתי כשאמרתי את זה כי זה לא הסלנג שלי. אנחנו בעולם גזעני שצריך להוקיע את הדברים האלה. אני בחרטה מוחלטת".

מהפקת האח הגדול נמסר: ״ לדנה הייתה פליטת פה. היא וטיטי שוחחו על הנושא והיא התנצלה על האמירה ״

דנה רון (צילום: מיכה לובטון)
דנה רון (צילום: מיכה לובטון)