זוכרים איך לפני כמעט שנה המדינה הוכתה תדהמה כשאיתי לוי החליט לעזוב את "ליאם הפקות" בחסות אייל גולן, מי שגילה אותו וטיפח את הקריירה שלו? מאז, הקשר בין השניים על שרטון, וגם ניסיונות פיוס של לוי לשלום לא צלחו. שלא תחשבו שהנתק בין השניים גרם למשפחת גולן להפסיק להקשיב לשיריו של לוי, אבל כן נראה שהם לא כל כך ישמחו שתדעו את זה.

רגע אחרי שגולן ו"ליאם הפקות" ספגו עזיבה נוספת ואל בני פרץ, נסרין קדרי ואיתי לוי, נודע אתמול כי גם ירון אילן החליט לעזוב את המשרד, נראה שהזמר המסלסל נכנס ל'מוד' מפייס. אמש העלתה דניאל גרינברג אשתו של גולן לסטורי באינסטגרם, סרטונים שלה ושל בעלה הזמר מבלים זמן איכות משפחתי עם מיאל המתוקה כשאי אפשר להתעלם משיריו של לוי המתנגנים ברקע.

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)

גרינברג העלתה שני סרטונים, באחד מהם נראה גולן מבלה עם מיאל לרקע השיר של לוי וגרינברג אף שרה את מילות השיר "קירות" מול עדשת מצלמת הנייד. נראה שאחרי המסרים המפייסים של לוי לאורך כל הדרך למי שטיפח את הקריירה שלו סוף סוף נספרים, אך השמחה הייתה מוקדמת מדי וזמן קצר לאחר פרסום הסרטון המדובר, התחרטה גרינברג ומחקה את הסרטון בו נראה גולן על רקע צלילי השיר של לוי והשאירה רק את הסרטון שלה. 

מטעמם של גולן וגרינברג לא נמסרה תגובה.