כוכב העונה השמינית של הישרדות, יוסי בובליל חשף בחודש שעבר בפוסט אמיץ שהעלה לרשתות שהוא סובל מביפולאר, הפרעה דו קוטבית. ""אין אמצע אין אפור, יש רק שחור או לבן אין חיבור אף פעם, לחיות עם יוסי א ויוסי ב בכל יום. שבוע שלם באנרגיות מטורפות ומיד בדכאון של הלייף, בלי יכולת לשלוט במחשבות שאוכלות לי את הראש והנשמה. קשה לראות את החברים בחוץ ואני לעומתם בחדר במיטה שעות לא מסוגל לזוז נטו דאון" כתב בולביל.

בעקבות החשיפה וראיון שערך למגזין "לאישה", יצאו בתקשורת כותרות גדולות כי בובליל סובל ממאניה דיפרסיה. רבים מהעוקבים שמכירים את המחלה המליצו לו על נטילת כדורים פסיכיאטריים, והביעו רצון עז לעזור ולתמוך. אלא שלשורד בדימוס חשוב להבהיר לעוקביו שהוא סובל מביופולאר ולא ממאניה דפרסיה כפי שרבים מיהרו לתייג ולטעות.

בסרטון שהעלה הבוקר הסביר לעוקבים את השוני בין שתי המחלות והבהיר כי הוא סובל מדו קוטביות, סיפר כי אין לו כיום צורך בכדורים פסיכיאטריים כי הוא למד לחיות עם המחלה בשלום וחשף את אחד הדכאונות הקשים שחווה בחייו, שהיו דווקא בצילומי הישרדות. "אחד הדאונים הכי קשים שהיו לי היה דווקא בהישרדות בשבוע האחרון בלי אוכל בלי מים עם אנשים שמתים להדיח אותי ואני רק רוצה אחד שיבוא לחבק אותי וזה לא היה. והייתי למטה למטה בבור שחור שלא יכול אפילו להסביר לכם אפילו איך. משפט אחד נכון של אדם אחד הטיס אותי למעלה בלי כדורים בלי כלום, הייתה פסיכולוגית על האי ראיתי אותה כמעט כל יום זה לא עזר. משפט אחד נכון הוא כמו מליארד כדורים בגוף. אפשר לשלוט ואפשר להילחם בזה. אני בוחר בדרך הארוכה יותר בנתיים לא זקוק לכדורים , אני לא אנטי, הפוך, אני תומך היו תקופות שהייתי חייב אז לקחתי. אבל עכשיו אני לא חייב".