כבר הספקתם להתאהב בכוכבים החדשים של חתונה ממבט ראשון? העונה החדשה התחילה בניצוצות ובפרק ששודר אמש נחשפתם לירח הדבש החלומי בסיישל של עומרי קראוס ומעיין רובין, שהציג כימיה נפלאה בין השניים כבר בתחילת הדרך. כעת מסכמים עומרי ומעיין את החוויה, כשכל אחד מהם מהשניים העלה בנפרד פוסט לאינסטגרם.

סביר להניח שזה כאקט לשימור ההפתעה, חשוב שתדעו כי אף אחד מהשניים לא עוקב אחר השני באינסטגרם, בדיוק כמו הזוג הראשון ששודך בתוכנית, איתמר עמי וקארין שניידרמן. בפוסט שפרסם קראוס, הוא חשף את הסיבה האמיתית שגרמה לו להשתתף בריאלטי הזוגות כשכתב: "החלטתי לצאת למסע שנקרא 'חתונה ממבט ראשון' בעקבות סיפור האהבה המעורר השראה של הוריי שהכירו דרך דודה שלי שזימנה מפגש מקרי בין אבי לאמי. המפגש היזום הזה הוביל לסיפור אהבה שבעקבותיו אימי הלכה אחרי אהבתה וטסה לגרמניה כדי להצטרף לאבי. זאת הייתה לגמרי אהבה ממבט ראשון. בחרתי לצאת למסע המדהים הזה ולעבור את התהליך מתוך רצון למצוא זוגיות ואהבה אמיתית". 

לכוכבת "חתונמי" יש אקס מפורסם שהיה באח הגדול - לחצו כאן

מעיין רובין ועומרי קראוס (צילום: אלון גרובר)
מעיין רובין ועומרי קראוס (צילום: אלון גרובר)

גם רובין, יוטיוברית נודעת המוכרת בשם 'נועה פליטר' שיתפה תמונה מתחת לחופה וכתבה: "אמרתי כן. לפני שלושה ימים צעדתי לחופה ובחרתי להגיד כן. כן לזוגיות, כן להזדמנות לייצר משהו אחר, כן לצעוד לצד ההורים שלי לראשונה בחיי ביחד, כן להכניס לתהליך הזה את כל החיים שלי , את מי שאני עם כל החסרונות והיתרונות. כן להיות פתוחה ולשמוע ולקבל ביקורת, כן ללמוד לשנות, כן לתת צ'אנס, כן לצאת מאזור הנוחות שלי, כן לדרך והדרך עוד ארוכה אבל לפחות עשיתי את הצעד הראשון".