זוכרים איך לפני כחודשיים בני המשפחה של אביבית בר זוהר ארגנו לה מסיבת הפתעה חגיגית לכבוד יום הולדתה ה-39 והזמינו את חבריה לתעשייה? כן, כולם הגיעו מלבד כמה בודדים, כולל דניאל גרינברג, חברתה לבית "האח הגדול" שהיעדרותה צרמה לה במיוחד. בר זוהר החליטה להסיר ממנה עוקב באינסטגרם ואפילו רמזה בסטורי ואמרה "בגיל 39 אני מבינה שמי שהוזמן ליום הולדתי ולא הגיע, ולא מסיבות קריטיות, אז כנראה שהוא לא ראוי להיות חבר שלכם". מאז השתיים השלימו ובר זוהר הספיקה לעמוד על טעותה ואמרה שהייתה "אמוציונלית" בהתנהגותה. אז מה לדעתכם קרה אתמול (רביעי), כשבר זוהר השיקה חנות קונספט חדשה וגרינברג שוב לא התייצבה?

בשבועות האחרונים כל החברים המפורסמים של כוכבת הריאליטי קיבלו הזמנה בדמות בובת דובי ענקית, כמו גם גרינברג שאף העלתה תיעוד של מיאל בתה המשותפת לאייל גולן שמשחקת איתה המזמינה את המקורבים של בר זוהר להשקת חנות הדגל הראשונה של מותג הקוסמטיקה החדש של בר זוהר שנקרא ROYAL GLOW בקניון עזריאלי בתל אביב. אז מה בכל זאת גרם לה לא להתייצב והאם נפתחה מלחמת עולם שניה?

אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)
אביבית בר זוהר (צילום: אביב חופי)

נראה שבר זוהר הפעם לא התרגשה, ובשיחה עם TMI אמרה: "זה בסדר שדניאל לא הגיעה, היא לא הרגישה טוב. היא התקשרה להתנצל והיא הייתה מדהימה מדהימה. אני ממש לא כועסת עליה אני מאוד אוהבת אותה ואת אחותה קארין".

בין אלו שכן הגיעו והתנסו בקרמים עם פתיתי 24K זהב: הנשואה הטרייה רוסלנה רודינה, בן זיני, ירדן ויזל, ירדן אדרי, אורטל עמר, הצ'ילבה לשעבר ליהי גרינר, מעיין אשכנזי, שר פיטנס, אן זיוי, טילטיל, מיכל אמדורסקי, מיכל הקטנה, הלן ורגב הוד, לינור סביניק ונציגות ממשפחת גרינברג- קארין ועוד. 

שומרת על ההנחיות. רוסלנה רודינה (צילום: אביב חופי)
שומרת על ההנחיות. רוסלנה רודינה (צילום: אביב חופי)

ליהיא גרינר (צילום: אביב חופי)
ליהיא גרינר (צילום: אביב חופי)

אורטל עמר (צילום: אביב חופי)
אורטל עמר (צילום: אביב חופי)

לינור סביניק (צילום: אביב חופי)
לינור סביניק (צילום: אביב חופי)