רגע לפני שרועי לולו הודח אמש (רביעי) מבית "האח הגדול", כוכבת הריאליטי דנית גרינברג החליטה להביע את דעתה על הסוגיה הבוערת שיצרה אש בין הדיירת מירי כהן (אמה של אלין כהן) לרועי לולו וייתכן שגרמה לו לצאת מהבית בעקבותיה. למי שלא עוקב, לולו אמר בתעודת הזהות בכניסתו לבית הסגור כי הוא לא מקבל במספרה שלו "נשים פשוטות". כהן שראתה את תעודת הזהות נחרדה מדבריו ונעלבה אישית כי רואה את עצמה כאישה פשוטה. הדבר הוביל למריבה בין השניים ובסופו של דבר הובילה להדחתו של לולו. 

גרינברג שעקבה אחרי הריב, החליטה להביע את דעתה והעבירה ביקורת גם על מירי כהן גם על רועי לולו: "כבר כמה ימים שאני רוצה לדבר איתכן על נושא שבוער בי באופן אישי ומדובר על סאגת "האישה הפשוטה מ'האח הגדול'. לפני כמה ימים בלי קשר חברה אמרה: 'סבתא שלי אישה פשוטה' וחברה אחרת אמרה: 'מה זה אישה פשוטה? אין נשים פשוטות. אין אנשים פשוטים. לכולנו יש מורכבות בפנים. לכולנו יש מוח, רגשות, רצונות, חלומות'". 

מירי כהן, אלין כהן (צילום: שוקה כהן)
מירי כהן, אלין כהן (צילום: שוקה כהן)

"אני חושבת שלהגיד 'אישה פשוטה' שזה בעצם המושג המקובל כי לא אומרים 'גבר פשוט', פשוט מוריד מאיתנו הנשים. אז הלוואי שמירי כהן הייתה יכולה לשמוע אותי והלוואי שהייתי יכולה להגיד לה להפסיק בהאדרת המושג 'אישה פשוטה' כי היא אומרת את זה על עצמה בלי סוף והלוואי שגם רועי לולו היה שומע אותי והייתי יכולה להגיד לו שאל תגיד שאתה לא מקבל נשים פשוטות כי זה פשוט לא לעניין".

עוד הוסיפה ואמרה גרינברג: "מאיתנו הנשים אני מבקשת שנפסיק להשתמש בתואר הזה, כי זה לא מרים, זה לא מוסיף. יש מספיק שמות תואר אחרים שאנחנו יכולות להשתמש שאני חושבת שיעשו לנו הרבה יותר טוב. אגב, כל מה שאמרתי לא קשור לאם אני אוהבת את רועי או מירי, אני חושבת שהם אחלה אנשים והכל טוב. זה פשוט קשור לחברת המילים שלנו כחברה, זה התיקון שאנחנו צריכים לעשות, זה לא קשור אליהם". 

רועי לולו (צילום: מיכה לובטון)
רועי לולו (צילום: מיכה לובטון)