הזמר ובעל הטור שלמה ארצי רכש את ביתו של עו"ד ליאור שפירא, יו"ר מועצת העיר תל אביב, מ"מ יו"ר ועדת בניין ערים ויו"ר ועדת רישוי עסקים וספורט. מדובר בבית מפואר בצהלה, עם בריכה צמודה. בקרוב השיר? ארצי ושפירא סירבו להגיב.

>מי הבכיר הנשוי שהעניק השבוע למאהבת החשאית שלו בשבע השנים האחרונות שעון יוקרתי בשווי 350 אלף שקל לכבוד ט״ו באב המתקרב? התשובה, תנוח דעתכם, בכספת של ליאורה בזיכרון יעקב.

>האי היווני מיקונוס הפך בשבועיים האחרונים למרכז הביצה הישראלי, בכיכובם של כמה מכוכבי המדור הנחשקים וגם כמה מזדנבים. שנתחיל? ורד וברק רוזן חגגו על היאכטה המפוארת שלהם את יום הולדתו של בנם הבכור. בתוכנית האומנותית: אירית רחמים עם עמוס לוזון, לובה יעקובסון ועוד רבים מחברי המשפחה שנהנו ממופע זיקוקים, אך לצערם נאלצו לעבור ליעד הבא לאחר שהחגיגות נקטעו בשל מגבלות הקורונה החדשות על האי. והיו שם גם עומר אדם, נטע אלחמיסטר ואחרים שבילו על יאכטות נוספות. וגם אור דניאל ובעלה יצאו מהממלכה המאוחדת לטובת חופשה משפחתית בווילה מפוארת באי היווני הציורי, עם נגיעות מתבקשות במסעדות יוקרה.

ורד וברק רוזן (צילום: סיון פרג')
ורד וברק רוזן (צילום: סיון פרג')

>ברכות החלמה מהירה מהקורונה למשפחת ירון: האב, אלוף במיל' עמוס, והבן, עורך "אולפן שישי", רון. עמוס אושפז ושוחרר, רון חווה סימפטומים קלים בלבד.