איל וולדמן מגיש את גרסתו למשפט החבוט "יש הרבה דגים בים": שנייה וחצי אחרי הפרידה מז׳אן בן אהרון הוא מיהר להזמין בת זוג אחרת לבילוי על היאכטה שבה הוא מארח חברים. לידי ליאורה הגיעו תמונות בלעדיות שהיא נשבעה לא לחשוף, לכן היא תסתפק ברמז: מדובר במישהי שנראית טופ מודל מינימום.

איל וולדמן וז'אן בן אהרון (צילום: אביב חופי)
איל וולדמן וז'אן בן אהרון (צילום: אביב חופי)

>פ"ת יותר מעניינת מהכנסת- לפני ההצבעה על חוק ההסדרים איילת שקד שרת הפנים רצה לחפש את תמיכת הקהל בכנס "מגדילים" בנושא התחדשות עירונית בפ"ת.

איילת שקד עם עו''ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל''ן (צילום: אווה שמש)
איילת שקד עם עו''ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל''ן (צילום: אווה שמש)

> איה עזריאלנט, פעם על גג העולם עם שלל תארים מפה ועד הקומה האחרונה במגדלי עזריאלי, התמודדה בשנים האחרונות עם מחלת הסרטן ומנהלת מאבק משפטי מול בן זוגה לשעבר שלמה קרמר, שדורש ממנה פיצוי כספי על השנים שבהן עבד עמה. בנוסף, לפני ימים אחדים היא נאלצה לסגור את חנות התכשיטים שלה בפארק צמרת, אבל יש טוויסט בטלנובלה: לעזריאלנט רומן חדש ומפתיע.

עזריאלנט, ערוץ ויוה פראייר לידך.
"אני עדיין מלקקת פצעים מטראומת סגירת החנות. למרות תחינות ובקשות מהנהלת הקניון להאריך ולתת לי הזדמנות להיפרד באירוע מכובד ומכירה רצינית של המלאי, הקשיחות גברה. ארזתי הכל, חלומות והשקעות בעשור האחרון ומחכה לאיזה נס. נראה מה צופן העתיד".

היי, אבל יש אהבה מעבר לפינה.
"למזלי, הגורל הביא לי חבר חדש וחמוד שתומך בי ואני בו והחיים קלים יותר. אבל לצערי אני עדיין בעיצומו של תהליך התביעה של שלמה. מקווה שגלגלי הצדק יפעלו וכל זה יהיה מאחוריי".

ומי החבר החדש?
"מני, צעיר ממני בשנה. אלמן, אב לשלוש בנות ובן וסבא לנכדים, אך לא כולם בארץ. הוא איש הייטק שעובד מאוד קשה על מיזם שפיתח בתחום החינוך המקוון ומנסה לגייס משקיעים".

> איל קיציס הוא הקול החדש של מותג החיתולים המוביל Huggies, במסגרת קמפיין חדש - "We got you, baby". בפרסומת החדשה הקול של קיציס הוא שפונה לתינוקות שרק נולדו ומגלה להם את החוויות שמצפות להם בעולם.

איל קיציס (צילום: יח''צ)
איל קיציס (צילום: יח''צ)