כוכב "האח הגדול" רועי לולו הודח שלשום (רביעי) מבית "האח הגדול" (ביום שבת פרק הדחה נוסף) והפך להיות הדייר הראשון לעונת הקיץ שנבחר לעזוב את הבית, לאחר שג'קי מנחם עזב מסיבות משפחתיות. לולו בן ה-46 נכנס לעונת הקיץ לאחר שהופיע בעונתה החמישית של "הישרדות" וסיים אותה במקום השביעי. יש לו שתי מספרות מצליחות בחיפה ובתל אביב ותחת כיסא היצירה שלו ישבו ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו ואשתו שרה ורבים בתעשיית הבידור. 

עוד לפני כניסתו לבית הסגור, לולו הסתבך בלשונו עם דיירת אחרת מירי כהן - אמה של אלין כהן, לאחר שבסרטון תעודת הזהות אמר כי אינו מקבל "נשים פשוטות" במספרה שלו. כהן לא הצליחה לשחרר מהאמירה שלו, על אף שהסביר לה את כוונתו עם כניסתו לבית והריב התפוצץ שוב במשימת "החתן והכלה" ששודרה ביום רביעי האחרון. 

רועי לולו (צילום: צילום מסך רשת 13)
רועי לולו (צילום: צילום מסך רשת 13)

"שפטו אותי בגלל איזו מילה שעשתה כל כך הרבה אישיו והיא סתם מונח שלא קשור בכלל למונח עצמו. כשאמרתי את המילה 'פשוטות', הכוונה הייתה לנשים שחסר להן דרך ארץ ואני יודע שזה לא רלוונטי מה שאני מסביר עכשיו כי 'החיים והמוות ביד הלשון' ובית המקדש נחרב על שנאת חינם", אמר לולו ל-TMI שעות ספורות לאחר צאתו מ"האח הגדול".

"אני מתנצל שיש נשים שחשבו שזה בא ממקום של פשטות. אני פתחתי מספרה בגיל 22 עם הרבה אמביציה, כשרון ורצון להצליח, והעסק הצליח תודה לאל, אבל היו מגיעות נשים שלא נראה להן המחיר והיו מדברות אליי בצורה כל כך לא יפה וצועקות. אם זה היה היום, זה היה נחשב אלימות ותוקפנות. לנשים האלה שהיו תוקפות אותי קראתי נשים פשוטות, כאלה שאין להן דרך ארץ וזה לא משנה אם יש להן שקל בכיס או מיליון שקל בכיס. מגיעות אליי נשים שאני רואה שאין להן כסף ואני עושה להן תספורת גם בחינם, יש לי את הלב הכי רחב שיכול להיות". 

מירי כהן, רועי לולו (צילום: צילום מסך רשת 13)
מירי כהן, רועי לולו (צילום: צילום מסך רשת 13)

כמה אתה חושב שזה השפיע על ההדחה שלך?
"אני חושב שזה מאוד השפיע על זה. מירי שמאוד התחברתי אליה בתור אישה, בתור אמא. מאוד אהבתי את האישה הזאת, את האכפתיות שלה. את השיחות אחד על אחד על המשפחה שלה ועל הילדים שלה ועל זה שאלין עברה עליהום תקשורתי על מילה קטנה שהיא אמרה אם היא עשתה חומצה היאלורונית בשפתיים או לא. היא הסבירה לי כמה כאב הם חוו במשפחה ולכן כל כך התאכזבתי ממנה, שממקום של אהבה וחיבוק אימהי שרציתי לקבל ממנה, היא לא שחררה את המילה הזאת, למרות שהסברתי לה מלא פעמים. השתמשתי במילה "פשוטות", תתלו אותי על העץ הכי גבוה בעיר על זה שאמרתי את המילה הזאת. עשו את זה לג'קו והנה הוא מקבל הזדמנות שנייה. זה משמח אותי שמחבקים את הבן אדם הזה, אני חושב שהוא בן אדם מדהים. מגיע לו לקבל הזדמנות שנייה, זו הזדמנות שאני לא קיבלתי".  

אתה כועס עליה?
"אני ומירי עוד נוציא קולקציה של מוצרים של נשים פשוטות ביותר. אנחנו עוד נמנף את המושג הזה. אני מאוד אוהב את אותה. אני רואה את הרשת גועשת וכועסת על מירי, אבל יכול להיות שבמילה פשוטה נגעתי לה בנקודה שמאוד פגעה בה. זה משהו שנתפס ובגלל זה התאכזבתי ממנה. אני לא כועס. כשהדיחו אותי, הראשונה שקמתי לחבק זו את מירי. זה לא ברור מאליו. אני יכול להגיד: 'את זאת שהרסת לי את החוויה הזאת'. אני חושב שהיא אישה טובה ומה שקרה זה מתוך רגש שלה, שהיא לא הבינה מה זה יכול לעשות. אני התאכזבתי כי היא יודעת מה מילה יכולה לעשות".

מירי כהן, אלין כהן (צילום: שוקה כהן)
מירי כהן, אלין כהן (צילום: שוקה כהן)


איך התגובות בחוץ?
"אני מקבל תגובות מאוד חמות ואוהבות. בזמן הקצר שהייתי בבית אנשים הספיקו לראות מי אני, כמה אני אוהב ובא ממקום נקי. ראו כמה אני לא משחק את המשחק, באתי להרגיש ולחוות בבית של 'האח הגדול'. אנשים באו לשם עם ידע ותוכניות איך לעשות את הדברים. אני לא באתי עם תכנית, רק עם לב ענק - לתת ולהראות בדיוק מי אני". 

הייתה לך תקרית עם ג'קו בסוגיית הלבוש ובחדר האח אמרת שבתור ילד אף פעם לא היה לך חוסר ושתמיד היית צוחק על חלשים. יכול להיות שזה יצר ריחוק מהצופים?
"זה לא הובן כמו שצריך. אני בן אדם שרגיש לחלשים. ברגע הראשון שנכנסתי לבית, בתוך כל ההתרגשות הזאת, הבן אדם היחידי שעניין אותי היה ג'קו. קלטתי איזה כיף שהוא יכול לקבל הזדמנות שנייה, כדי שיראה בדיוק מי הוא ולמה לא טוב לשפוט אנשים בגלל מילה. ילדים צוחקים אחד על השני, את יודעת איך זה ילדים. זה לא משהו סיסטמתי, שהייתי עושה משהו רע לילדים. ניסיתי להסביר שבתור ילד, ילדים פוגעים אחד בשני ויש לי סופר רגישות לזה. כשראיתי שג'קו אמר: 'אין לי בגדים', אמרתי לו: 'קח מה שאתה רוצה, אני עושה אותך חתיך'. היה לי קשר מדהים עם ג'קו, שיחות נפש לתוך הלילה. הייתי רוצה שיתנו לו הזדמנות שנייה, כמו שאני הייתי רוצה הזדמנות שנייה". 

ג'קו אייזנברג (צילום: מיכה לובטון)
ג'קו אייזנברג (צילום: מיכה לובטון)

חטפת הרבה אש מהדיירים משימת "החתן-כלה". למה לדעתך?
"אני לא חושב שחטפתי הרבה אש. כל הדיירים בצורה כזאת או אחרת לא ידעו מה לעשות עם עצמם. אנחנו עדיין בקשר מאוד טוב והמשימה הזאת נפלה עלינו כרעם ביום בהיר ואנשים מאוד התייפייפו. אני אמרתי: 'חבר'ה, אנחנו ב'האח הגדול'. יש פה אמת, יש פה רגשות. לא יכול להיות שהכל פה לאבי דאבי, וברגע שהורדתי את הכפפות קיבלתי את התגובה בחזרה אליי. כולם קיבלו אש בצורה כזאת או אחרת. לא הרגשתי שזה משהו אישי אליי. הרבה אנשים חשבו שזה הגיוני שמירי לא מצליחה להשתחרר מהמילה הזאת, ובגלל שהיא חזקה ברשתות החברתיות ויש לה כוח בחוץ, היה להם את ההיגיון שאם אני לא מאה אחוז עם מירי, אני אהיה המודח. הניחו וכנראה גם צדקו".  

במה שונה החוויה ב"אח הגדול" מ"הישרדות"?
"בהישרדות זו חוויה קשה פיזית, מנטלית, גופנית - ברמות שאי אפשר לתאר. בניגוד ל'אח הגדול', ב'הישרדות' אם אתה נפגע או מתעצבן אתה יכול ללכת לים ולשבת בשקט. ב'אח הגדול' לאן שלא תלך - אתה לא יכול להתנתק. אם אתה הולך למטבח יש שם אנשים. בכל מקום יש אנשים. זה מטורף, אי אפשר להתנתק. באותה נשימה, זה מה שמדהים ומעצים במקום הזה. אתה צריך להתמודד וזה בא אלייך בפנים, כל נקודה וכל הרגשה. אני אשקר אם אגיד לך שלא נהניתי מזה, באתי להרגיש - לא לשחק משחק".

רועי לולו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רועי לולו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מה אתה מרגיש שלא עבר ברועי והיית רוצה שאנשים בבית יראו?
"אם הייתי שורד את ההדחה הזאת, אני יכול להגיד בביטחון מלא שהייתי מגיע לחמישיית הגמר. לא היה לי מספיק זמן מסך כדי שאנשים יתאהבו, כמו שהם היו מתאהבים בי והיו רואים את האמת שלי, את הלב שלי ואת הנתינה שלי. אני חושב שזה דיי פספוס".

עם מי פחות התחברת בבית?
"יש אנשים שלא הספקתי להיפתח איתם מספיק, שגיליתי אותם רק ממש לאחרונה. שרית של סטטיק בחורה מדהימה שלא הספקתי להתחבר איתה. מהשיחה הקצרה שהיה לי איתה שלשום (רביעי), היא סיפרה לי על זה שהיא איבדה אח, ואמרתי לה: 'שרית לא יכול להיות ששבועיים לא דיברנו על זה'. אני כן מאוד מאוכזב מטיטי. החזקתי מטיטי כל הזמן חברה. כל הזמן פינקתי אותה ומרחתי לה לק ועשיתי לה שיער וכל פעם שראיתי שהיא קצת עצובה קראתי לה 'המלכה שלי מאפריקה' ואז שהיה לה ויכוח עם אורן חזן, היא הוציאה את הקונוטציה של אפריקה בצורה שלילית. בואי חמודה, גם אני באתי מאפריקה, אם זה לא היה ברור, מרוקו זה באפריקה. יצא לי לדבר איתה על זה אבל ברמת היחסים בנינו זה כבר לא היה חברות, זה היה חבל דק. זו בחורה שאני מאוד אוהב והיא רשמה עליי במשימה "החנפן של הבית", מה קשה לך להאמין שיש אנשים טובים? שנהנים לתת?".

טיטי איינאו (צילום: מיכה לובטון)
טיטי איינאו (צילום: מיכה לובטון)

מי מבחינתך הזוכה של העונה?
"אני מאוד רוצה שתמיר יזכה. לפעמים אנשים לא רואים את הסיפור האמיתי של תמיר. בתוך כל המעטפת של הליצן והמשעשע והשמח יש בחור מאוד עמוק, עם מבט כל כך כואב, כל כך אמיתי. הוא בא נקי למקום הזה, שזה הקסם בעיניי. הקסם בעיניי לבוא לבית 'האח הגדול' ולבוא נקי. יש לו ילדים שהוא עשה, הוא הגשים חלום שלי, לעשות ילדים. הייתי כל כך גאה בו. כולם אומרים עליו 'איזה משעשע, איזה מצחיק' ואני החזקתי ממנו בן אדם שעשה משהו שאני עדיין לא הספקתי לעשות. מגיע לו מתוך האהבה שלו לילדים שלו, הרצון שלו לתת, האכפתיות שלו לדיירים, הוא מרגש בצורה הכי עמוקה שיכולה להיות". 

מה הצעד הבא?
"יש לי חיים מלאים. חוזר למספרה, חוזר לחיים שלי באהבה גדולה. כמו שאני, לחזור לעצמי. מאוד שמחתי לגלות שבזמן שהייתי סגור בבית 'האח הגדול', חוק הפונדקאות עשה צעד קדימה בארץ. זה נוגע לי ברמה האישית וזה אחד הדברים הכי משמחים ששמעתי כשיצאתי, כי דיברתי על זה מלא, על הרצון להביא ילד לעולם". 

רועי לולו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רועי לולו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)