בצל הגירושים המתוקשרים לכוכבת הריאליטי טראש קים קרדשיאן, קניה ווסט השיק בסוף השבוע את האלבום העשירי שלו "דונדה" שנקרא על שם אמו המנוחה. הזמר המצליח ערך מסיבת השקה ענקית באצטדיון הגדול "מרסדנס בנס" באטלנטה, ותתפלאו אבל מה שהפתיע את הצופים הנלהבים שהגיעו לשמוע את השירים החדשים זה לא הנוכחות של אשתו לשעבר פלוס ארבעת ילדיהם או המוזיקה הנהדרת- אלא המחירים המוגזמים בדוכני המזון!

במקום אייטמים על השירים החדשים, הגעתה של קים לנוכח הגירושים או על עשור של עשייה, הרשת התמלאה בצילומים של מחירון הקפיטריה באצטדיון, וממים של הגולשים הנסערים. עבור המעריצים היהודים שומרי הכשרות, המזנון הציע נקניקיות כשרות במחיר "שווה לכל כיס", 40 דולרים שהם לא פחות מ-130 שקלים. וחשבתם שבארץ יקרנים?

לא רק היהודים "אכלו אותה", אם כי גם כל שאר המחירים היו חסרי פרופורציה לדוגמא פופקורן מתוק- מלוח נמכר ב-35 דולרים (114 שקלים), כנפיים ב-50 דולרים (163 שקלים!) ומי שחפץ במשהו מתוק גם נאלץ לשלם ביוקר, והוציא עבור עוגיות ובראוניז 45 דולרים, משהו כמו 150 שקלים חדשים.

"קניה וסט לגמרי יודע לגרום לך להרגיש עני" כתב אחד הגולשים כשאחר כתב, "מקווה שזה בשר ווגיו (אחד מהבשרים היקרים והאיכותיים בעולם), כמהין מובחר ופתיתי זהב בפנים". מוקדם יותר השבוע הזמר בן ה-44 תרם 5,000 כרטיסים לאירוע המדובר לתושבים מאזורים קשים באטלנטה והגולשים התבדחו על חשבונו וטענו כי הוא תרם את הכרטיסים כי ידעו שיחזיר את הכסף מההכנסות של דוכני המזון.