בצל חשיפת התחקיר של חיים אתגר שישודר הערב בקשת 12 ואצל גיא לרר ב"צינור" על הטרדות המיניות שלכאורה ביצע סוכן הדוגמניות המצליח שי אביטל, ולצד פתיחת חקירת המשטרה לאור התלונות הרבות, הדוגמנית בר זומר מגיבה לפרשה. רגע אחרי שהדוגמנית קורל סימנוביץ' המיוצגת אצל הסוכן הסירה הבוקר את שם הסוכנות של אביטל מחשבון האינסטגרם שלה, כצעד ראשון לאור הפרסומים הקשים, גם בר זומר מגיבה לראשונה לפרשה.

הדוגמנית בר זומר הייתה מיוצגת מתחילת דרכה בקריירת הדוגמנות אצל אביטל הנודע, אך יחסיהם עלו לאחרונה על שרטון לאור מחלוקות על שותפות בעסק החדש שפתחה, זומר עזבה את הסוכנות והצדדים מנהלים הליך משפטי בעניין. 

שי אביטל, בר זומר (צילום: אבשלום ששוני)
שי אביטל, בר זומר (צילום: אבשלום ששוני)

זומר היא הדוגמנית הראשונה שמגיבה לפרשה הקשה, כשהעלתה בדקות אלה פוסט בו כתבה: "התלבטתי המון אם להתייחס לתחקירים שעולים לגבי שי אביטל. אני לא מיוצגת אצלו כבר תקופה ארוכה. אין בינינו שום קשר מלבד הליך משפטי בעניין אחר שמתנהל בימים אלו. אני אני מוצפת בשאלות מהעוקבות שלי. אתן מצפות ממני להתייחסות ואני לא יכולה לאכזב אתכן. שתדעו שאני בהלם. הלב שלי מתכווץ עם כל עדות שאני שומעת וקוראת, ובדיוק כמוכן אני צופה בטלוויזיה קוראת בכל מדיה חברתית ואני פשוט מזעזעת. ליבי עם כל אותן בנות, והלוואי שנוכל להבטיח לעצמנו ולילדנו עולם בטוח לעבוד בו".

אחריה, הגיבה גם הדוגמנית טיילור מלכוב שהחליטה גם היא לעזוב את הסוכנות, בדומה לסימנוביץ וכתבה בסטורי את הדברים הבאים: " חשוב לי להבהיר שאני מגנה בתוקף כל סוג של הטרדה מינית. לאחר הפרסומים בימים האחרונים, אחרי שנה משותפת החלטתי להיפרד מסוכנות עלית ומשי אביטל. ליבי עם הבנות שעברו חוויות קשות. זה לא מגיע לאף אחת. כמו כן, חשוב לי לשתף שההיכרות שלי עם שי הייתה אחרת וזו העת להודות לו על הדרך המשותפת. נכון, ההאשמות הן בגדר האשמות אבל בסופ"ש האחרון הגיעו אלי פניות והחלטתי כי אני לא יכולה להמשיך בפעילות המשותפת. אין לי ספק שעלי לקחת אחריות ולהעביר את המסר החשוב הזה".

גם נטע אלחמיסטר שברה שתיקה וכתבה באינסטגרם: "אין לאף אחת מאיתנו זכות להיות אדישה למה שקורה סביבנו. אין לאף אחת מאיתנו זכות לשתוק, כשאחרות נפגעות. גם לי לא. ואני, לעולם לא אשתוק. צפיתי אמש, אצפה היום ותגובתי לאחר השידור תהיה ברורה ונחרצת". 

שי אביטל, אלכסה דול (צילום: אבשלום ששוני)
שי אביטל, אלכסה דול (צילום: אבשלום ששוני)

תגובת עוה"ד ששי גז, בא כוחו של שי אביטל לשידור התחקיר: "עד היום לא הוגשה שום תלונה, מקומן של תלונות כאלו להיחקר ולהיבדק הוא רק במשטרת ישראל. לא סתם לא הוגשה עד כה תלונה, מרשי לא הטריד, לא ניצל ולא אנס אף אישה. הוא ידוע כאחד שמכבד נשים, וידוע שלאדם כזה יש מתחרים ומתנגדים. הוא לא יכנע לאוירת הלינץ' והמשפט הציבורי, ויוכיח את חפותו. והיה ותהיה תלונה כזאת, הוא יתן את גרסתו. התחקיר איננו גוף חוקר שבודק במסגרת שלל שאלות שלא נשאלו כמו מדוע הוגשו כעת צבר של תלונות עם כוונת מכוון מדמויות מסוימות ועוד. מרשי עשה גם פוליגרף ויצא דובר אמת, וחבל שהתכנית לא ירדה לעומקם של דברים".

טרם  נמסרה תגובה בכל הנוגע לבדיקה המשטרתית.

טיילור מלכוב (צילום: אור גפן)
טיילור מלכוב (צילום: אור גפן)

בר זומר (צילום: אור גפן)
בר זומר (צילום: אור גפן)

לבסוף הגיבה גם אסתי גינזבורג, שכתבה בסטורי: "אני נדהמת וכואבת לגלות שמי שאני מכירה כדמות אח גדול במשך למעלה מ-15 שנה מתואר כדמות כל כך טראומטיץ עבור כל כך הרבה נשים אחרות. לכל הבנות שמצאו את האומץ לדבר, אני מצדיעה לכן. אתן לא לבד, אני מאמינה לכן".