השחקנית האהובה חני נחמיאס עושה צעד דרמטי בחייה האיישים ובגיל 62 נפרדת מבעלה מאיר עזורי. אחרי 22 שנים של נישואים יציבים נחמיאס ועזורי מפרקים את החבילה. כצעד ראשון בדרך לפירוק, נחמיאס ובעלה הפרידו כוחות וכל אחד מתגורר בבית בנפרד.

חני נחמיאס (צילום: אור גפן)
חני נחמיאס (צילום: אור גפן)

נחמיאס נישאה, לעוזרי בגיל 38 לאחר שהתאלמנה מבעלה הראשון צביקה שטיינמץ, אב לשני ילדיה. ההכרות בין עזורי ונחמיאס הייתה מקרית לחלוטין במהלך שיחת טלפון שנעשתה בטעות בין השניים, מה שהוביל במהרה לרומן גדול ונישואים של 22 שנים. איך יחסי הזוג עלו לאחרונה על שרטון והשניים החליטו להפריד כוחות ולסיים את פרק ב' בחייהם. 

חני נחמיאס אישרה את פרטי הידיעה ומסרה: "גרים כרגע בשני בתים"

בראיון שנתנה למעריב בשנת 2019 סיפרה על בעלה את הדברים הבאים: ""את מאיר עזורי, בעלי השני, הכרתי בטעות. ערב אחד נשארתי בבית לאחר שהאמרגנית שלי, ציפי מייזלר, אמרה לי לראות את התוכנית של דודו טופז. 'מיקי קם שרה הפעם את שיר השבוע ובפעם הבא את', היא נתנה לי משימה. פתאום צלצל הטלפון. על הקו היה גבר לא מוכר. כשביקש לדבר עם איזה פרופסור, השבתי שהפרופסור לא פה ושאלתי אם ירצה לדבר עם הפרופסורית. אין לי מושג למה עשיתי את זה. כנראה משעמום. השיחה, שהתחילה בהתבדחות, נמשכה שעה וחצי. בסוף, בסוף, בסוף, כשהוא ביקש את מספר הטלפון שלי, לא נעניתי לו.

אבל כשהציע שנשתה קפה, יצא לי 'אתה יודע מה? יאללה'. היאללה הזה הביא אותנו לחופה. כאשר גיליתי לו לבסוף שיש לו עניין עם חני נחמיאס, הוא שאל בנימה מבודחת: 'למה קלקלת?'. וכשנפגשנו למחרת, כבר ידעתי עליו הכל: שהוא בעסקים, מבוגר ממני בתשע שנים, את הסיבות לגירושים שלו ושיש לו שלושה ילדים מקסימים - נעמה, הילה ויונתן - בגילים של טום ומאי. צביקה הביא לזוגיות שלנו את רועי. כמו מריה ב'צלילי המוזיקה', אני אוספת ילדים ובסך הכל יש לי שישה. הייתי בת 38 כשהתחתנו, חמש שנים אחרי שהתאלמנתי. מבחינתי, מה שנתן למאיר הכי הרבה נקודות אצלי, זה שהוא אבא נהדר, כי לילדים שלי לא היה אבא שתפקד כאבא".