בסוף השבוע האחרון ציינו זוגות ברחבי הארץ את חגיגות ט"ו באב בזרי פרחים, ארוחות ומחוות רומנטיות ליום האהבה, תיוגים ופוסטים מרגשים ברשתות החברתיות על האהבה הגדולה של חייהם.

אלא שדניאל גרינברג בחרה לרמוז לכל העולם ואחותו, שהיא ובעלה, אייל גולן, חווים משבר בזוגיות דווקא ביום האהבה. ואיך היא עשתה זאת? כשהעלתה תמונה שלה עם בתה מיאל וכתבה: "ט"ו באב שמח ואוהב אהובתי היחידה", בלי אף אזכור לבעלה, אב בתה ואב בנם שמתפתח בבטנה. 

במקביל שחרר הזמר יום לפני את הסינגל החדש שלו "וי כחול" ולא זכה לשום קידום ברשתות החברתיות של גרינברג. צעד חריג של גרינברג שתמיד פרגנה לבעלה בכל עשייה שלו. מה שהוליד במהרה שמועות על משבר בזוגיות. יש שטענו כי מדובר בהורמונים משתוללים של גרינברג שנמצאת בהריון מתקדם.

אלא שזה לא המשבר הראשון של השניים. בדיוק לפני חודש שהה הזמר במלון בתל אביב הרחק מאשתו ההריונית ונראה כי המשבר רק הלך והחריף כשגרינברג הסירה את שם משפחתו של הזמר מחשבון האינסטגרם שלה. לתקשורת הסבירה כי הסירה את שם משפחתו של בעלה כי ניסתה להשיג "וי כחול" בפרופיל שלה, ושמה אמור להיות זהה לשמה כפי שנכתב בתעודת הזהות.

דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עכשיו תעצרו רגע פה, ותגידו לבד אם יש פה צירוף מקרים מוזר, מה שם השיר החדש של הזמר? "וי כחול". האם הכל היה צעד טקטי מתואם של הזוג במטרה לקדם את הקריירה של גולן? האם השניים מנסים לעשות עלינו - העיתונאים והקוראים, סיבוב יחסי ציבור לקידום הסינגל החדש, בדיוק כמו שעשו לפני חודשיים כשהכריזו לעולם על הריונם השני בקליפ חדש ששחררו לרשת? למרות שהעיתונאים ידעו על ההריון זמן רב, והשניים סירבו לפרסמו בגלל חיסיון רפואי, אבל השתמשו בחשיפת ההריון רק לקידום הסינגל החדש.

האם דניאל גרינברג ואייל גולן עושים יד אחת בלהנדס את כולנו לקידום הקריירה של אייל גולן ואנחנו העיתונאים נופלים שוב ושוב בפח שלהם? אם כן ניתן להם נקודות זכות ושאפו אחד גדול על תחכום וטקטיקה. אם לא ואכן מדובר במשבר ביחסים בין השניים שצעדו בשביל החופה רק לפני שנה וקצת, נתעכב לרגע ברצון הנואש הזה למשוך תשומת לב תקשורתית על כל משבר קטן שחווה הזוג. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)

אייל גולן ויח"צ שלו עומלים שנים רבות בכדי שהזמר לא יופיע במדורי הבידור בקונטקסטים או אייטמים שליליים, במיוחד לאור האירועים האחרונים והפרשות בהם היה מעורב הזמר. ואז מגיעה גברת גרינברג ומציאה את כל הכביסה המלוכלכת החוצה. אם זה לא למטרת קידום יח"צני של הזמר, אז למה? 

למה גרינברג משתפת בכל משבר שהיא חווה עם בעלה? מה עם קצת פרטיות ואינטימיות של הזוג, דבר שכל מפורסם משווע אליו בכמיהה גדולה. אחר כך מתפלאים השניים למה אנחנו מדורי הבידור נכנסים לחייהם האישיים ומסקרים כל פיפס שמתרחש ביניהם. לא אצליח להבין לעולם את הצורך בלשתף כל תרחיש שמתחולל בחיי הזוג המפורסם. הייתי ממליצה לזוג היקר, שאם אכן מדובר בטקטיקה לקידום הקריירה של השניים, אז תקחו קצת פסק זמן, תשנו אולי טקטיקה, כי זה ממש מתחיל להחשיד. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך)