עם ישראל קם הבוקר לידיעה המקוממת כי הכוכבת גל גברעם הגיעה לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה כנגד הטרדה מינית שעברה לכאורה בידי שי אביטל - אך לדבריה "נזרקה מכל המדרגות" והופנתה להגיש תלונה באינטרנט. בן זוגה תום חיימוב היה שם לצדה אמש, כשהגיעו למטה מחוז תל אביב ואחז בה יד ביד כשהגיעה לתת עדות וזכתה ליחס משפיל כשנשאלה שאלות קשות ונשלחה לביתה להגיש תלונה מקוונת.

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)

היום המשטרה התנצלה בפני הדוגמנית על התחושות הקשות שחוותה גברעם וכעת משחזר בן הזוג חיימוב את הצד שלו בסיפור ומספר עד כמה היה מזועזע מהיחס וההתנהלות של המשטרה. "הייתי עד לאופן המכוער בה קיבלו את בת הזוג שלי גל במשטרה, כאשר רק רצתה לשפוך אור נוסף על ההתנהלות הבזויה של שי אביטל ובתקווה להביא נשים נוספות להעיד. רתחתי שהשאלה הראשונה שנשאלה היא מדוע את מגיעה רק עכשיו? זעמתי ששלחו אותה בבושת פנים לשלוח תלונה על הטרדה מינית באופן מקוון. רק תדמיינו מישהי קרובה אליכם משחזרת את הכל לבד מול המחשב והיא נקרעת מבפנים מבלי שיחבקו אותה בזמן שהיא עוברת את הכל מחדש" כתב.

"אני רק יכול להתנחם בכל שבת הזוג שלי היא לוחמת אמיתית ולא תשב על הגדר במקרים כאלה, היא תלחם בחירוף נפש ותרעיד את אמות הסיפים של כל גורם רלוונטי בכדי שיתעוררו ומיד, בכדי שאחרת לא תחווה את התחושה שהיא הרגישה באותם רגעים. יפה שלי אני מצדיע לך ומוריד בפניך את הכובע על האומץ חסר הגבולות שלך והנכונות שלא לסתום את הפה, כי את יודעת שהזעקה הזו חייבת להישמע".

משטרת ישראל מסרה: "מדובר בתקלה חמורה ולפיכך הנחה מפקד מחוז ת"א- ניצב עמיחי אשר למנות קצין בודק לתחקור האירוע והפקת הלקחים הנדרשים. בנוסף, הנחה לתאם מיידית מפגש של חוקרת מצוות החקירה המיוחד שהוקם במחלק המוסר בימ"ר ת"א עם מגישת התלונה, ברגישות המתבקשת. צר לנו על התחושה הקשה שנגרמה מאופן הטיפול בכניסה לתחנה ונמשיך לנהל את החקירה ברגישות המתבקשת, ע"י מערך חקירות ייחודי שהוסמך והוכשר לכך".

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)