הרוחות בבית "האח הגדול" מתלהטות ואם חשבתם שהעונה תגלו אורן חזן אחר, אז חבר הכנסת בדימוס שרגיל לעשות פרובוקציות ולעורר רעש, הצליח לעשות זאת שוב. אחרי שנקלע לעימות סוער עם דנה רון, כעת הגיע תורה של מאיה בצלאל, שעד לא מזמן הסתדרה איתו מצוין. חזן התווכח עם בצלאל ואמר לה: "את עובדת אצלי ואפילו בחינם". בצלאל התעצבנה עליו והעמידה אותו במקום ואמרה לו: "אתה מסכן, אני לא עבדתי בשבילך בחיים. אתה לא תגיד שקרים", והוא בתגובה אמר לה: "יש לך ריח רע מהפה, תתרחקי ממני". 

כעת נראה שהמריבה חוצה את גבולות השניים ומגיעה עד לדייר האהוב והרגוע תמיר ורדי. בצלאל שנחרדה מדבריו של חזן כלפיה, פנתה בהאשמות לורדי על כך שהוא לא לוקח צד בריב וקראה לו "מתייפייף". ורדי בשיחה עם רבים מתושבי הבית בחצר אמר את הדברים הבאים:  "התייפייפות את קוראת לזה? מצלמה אליי. אני מתייפייף ואני גאה".

מאיה בצלאל ואורן חזן - הריב (צילום: באדיבות רשת 13)

עוד הוסיף ואמר: "את (מאיה) מעמידה אותי במצב לא נעים? למה? אני לא מצפה שאף אחד מפה, אם אני אריב עם מישהו, יעמוד לצידי. 'אתם יוצאים לא טוב, אתם מתפייפים, אתם חושבים שתגיעו לניצחון'. מה זה? מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברייך. אני לא ראיתי אלימות פה, יכול להיות שהקווים האדומים שלי שונים. יכול להיות שהגבולות שלי שונים, לא ראיתי אלימות. כן ראיתי זלזול, חוסר כבוד, לצחוק על בן אדם, אי נוחות ממנה וממנו, אבל לבוא אליי ולדרוש שאני אתערב? לבוא ל'אח הגדול' ולהגיד 'יש פה מתייפייים'. זה לא יפה מה שמאיה עשתה". 

בית האח הגדול (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
בית האח הגדול (צילום: צילום מסך ערוץ 13)