קים אור אזולאי ראתה את ההצלחה של נועה קירל בארצות הברית והחליטה שגם לה בא כזה, אז היא חתמה בסוכנות morse artist של שרונה נומדר, המייצגת את קירל, ריף נאמן וענבר לביא.

קים אור אזולאי (צילום: סיימון אלמלם)
קים אור אזולאי (צילום: סיימון אלמלם)

 >עדי עצמי, החברה הטובה של רוסלנה רודינה - שגם אחראית על השידוך בינה לבין איתי פז - הספיקה להגיע לחתונה כשהיא בחודש התשיעי להריונה. את האירוע עברה בשלום ואפילו כיכבה ברחבת הריקודים לצד רוס. אחרי המופע האורקולי היא התפנתה ללדת בת שנייה לה ולבעלה הספר אור אוחנה.

 >כאילו אין קורונה באוויר. משפחת המיליארדרים הנדלניסטים אבו מאשדוד ממשיכה לקרוע את העולם. הבן, צחי אבו, מבלה עם המשפחה בבית הפרטי במרבייה שבדרום ספרד, והאבא, יחיאל, מבלה ברומניה. 

 >לכבוד שיתוף הפעולה בין הזמרת מיכל שפירא לבין רועי ברקן, יש מונולוג שחושף סיפור מרגש. שפירא: "אחד האירועים האחרונים שבהם אבא של רועי - יהודה בארקן הגדול - נכח לפני מותו היה חגיגת יום ההולדת של רועי, במועדון הג׳ימי הו בתל אביב. רועי הופיע והזמין אותי לשיר איתו, כחברתו הוותיקה וכזמרת הבית של הג׳ימי. שרנו את השיר 'שוב' של שמוליק קראוס וג׳וזי כץ. יהודה, שמאוד־מאוד התרגש מהביצוע, התעקש שאנחנו מוכרחים להקליט את השיר". עכשיו הבן מקיים את ההבטחה, מקליט את השיר לזכר האב וגם מצלם קליפ, שאותו מביים האח, עידן ברקן

מיכל שפירא (צילום: אלירן אביטל)
מיכל שפירא (צילום: אלירן אביטל)