עדן בן־זקן השיקה השבוע ליין מחטבים בשם המסחרי “מישל". בקמפיין החדש מצולמת בן־זקן בנוכחות מגוון דוגמניות בצבעים, במידות, בגזרות ובהעמדה אומנותית המזכירים עד מאוד את הקמפיינים המטורפים של אחת בשם קים קרדשיאן, שעשתה את זה קצת לפניה. ומילא זה, המחטב של קים עולה 125 שקל וזה של בן־זקן עולה 199 שקל. 

בן־זקן, עברנו את תקופת האוברול ב־30 שקל?
עופר מנחם,
מנהל יחסי הציבור של עדן בן־זקן, מסר בתגובה: "זמרת העשור, עדן בן־זקן, גאה מאוד בליין המחטבים וצבע הגוף 'מישל', שעליו עבדה למעלה משנה ובו השקיעה אישית וכלכלית זמן וכסף רב על מנת שהמוצרים ייצאו באיכות וברמה הגבוהה ביותר ובנראות המושלמת. בהתאם לכך נקבע מחיר המוצר. עצם ההשוואה לקרדשיאן היא מחמאה גדולה עבורה".

 >ובלי שום קשר, איש העסקים ג'קי בן זקן יחתן את בתו עם טייס קרב בחודש הבא במתחם של מושיק רוט בעמק חפר. המחיר למנה: 900 שקל. כמה חודשים אחרי כן יינשא גם הבן טום, כדורגלן מ.ס. אשדוד, עם בח"לתו. 

>יו״ר ארגון ״למענכם״ לסיוע רפואי , יוסי ערבליך, שמוטרד מהמידע הרפואי הכוזב המופץ ברשת, נועד השבוע בנושא עם מנכ״ל גוגל ישראל, ברק רגב, וסמנכ״לית גוגל, חנית מרינוב. הם נפגשו כדי לגבש דרכים להרחקת מידע רפואי מסוכן מתוצאות החיפוש במנוע הפופולארי.

הרב יוסי ערבליך ומתנדבות ״למענכם״. משמאל: מנכ״ל גוגל ברק רגב וסמנכ״לית גוגל חנית מרינוב (צילום: יח''צ)
הרב יוסי ערבליך ומתנדבות ״למענכם״. משמאל: מנכ״ל גוגל ברק רגב וסמנכ״לית גוגל חנית מרינוב (צילום: יח''צ)

 >בחמישי שעבר הזמר שולי רנד הופיע בזאפה חיפה. בסיום ההופעה, שנגמרה בשעת לילה מאוחרת, החליט שולי להישאר ללון במלון "דן כרמל", במקום לנסוע חזרה לתל אביב. כשהגיע למלון, ארגן לו הצוות ארוחה טבעונית מעשה ידי השף.

שולי רנד, בן ינובר (צילום: יח''צ)
שולי רנד, בן ינובר (צילום: יח''צ)

 >מותג Beko ישראל השיק סדרת מקררים חדשנית - HarvestFresh. לאירוע הגיעה גם רות סירקיס, המתכונאית וכותבת ספרי הבישול הראשונה של ישראל. סירקיס פגשה את השף הנחשב גיא פרץ, שניהל את הפן הקולינרי, וגילתה באירוע קהל נלהב שגדל על המטבח הישראלי שלה, התרגש לפגוש את כוהנת המתכונים המיתולוגית ולא הפסיק לבקש איתה סלפי.