הדוגמנית והמגישה יעל גולדמן הגיבה במהלך סוף השבוע לראשונה על פרשת שי אביטל שמטלטלת את תעשיית הדוגמנות. גולדמן חשפה כי גם היא בעצמה חוותה הטרדות מיניות במסגרת עבודתה כדוגמנית ומגנה את כל מי שהעז לבקר את הדוגמניות שהיו מיוצגות אצל אביטל, בטענה כי ידעו ושתקו. 

בפוסט ארוך היא כתבה: "אני יודעת מה זה להיות בחורה צעירה עם חלומות גדולים. הייתי שם. אין מקצוע יותר מחפיץ מדוגמנות. אין. התחום הזה כל כך בעייתי מבסיסו. עצם זה שאת צריכה לפעמים להתפשט כדי שעיניים זרות יבחנו אם את מתאימה לעבודה עבורם, או לא. בסוף את רק כלי למכור בגד או מגזין. למזלי, אני התחלתי את קריירת הדוגמנות אחרי הצבא, והיה לי מספיק כוח להעיף את המטרידנים ממני. והטרידו. זה לא רק הסוכן. זה הצלם, זה הסטייליסט, זה המנכ"ל של משרד הפרסום" כתבה.

יעל גולדמן (צילום: רפי דלויה)
יעל גולדמן (צילום: רפי דלויה)

"מלמדים אותך שזו הדרך להתקדם, וכשאת צעירה ולא מלווה בתמיכה מהבית - את בבעיה. בשנים האחרונות פונות אלי צעירות עם חלום. אני מנסה להפנות אותן לסוכנויות שנראות לי מתאימות. הסוכן שלך צריך להיות האדם שאת סומכת עליו עם הקריירה שלך ועם הכסף שלך והבחירות שלך, הוא החבר שלך והפסיכולוג ואיש הסוד וכן, לפעמים קצת אבא. אני כולי תקווה שהסיפור עם שי אביטל יגרום לטלטלה רצינית ויעשה שינוי במקצוע הפרוץ הזה. דרך אגב, הדיון על האם המיוצגות שלו ידעו או לא הוא עקר והוא בעיקר שוב מפנה אצבע מאשימה כלפי נשים. אני יודעת לומר בוודאות שהרוב לא ידעו, כמו שאני לא ידעתי. הבנות שהטילו לו את מטבעות הזהב קיבלו יחס מקסים ומקצועי. גם לי הוא עזר פעם עם סוכנות בגרמניה והחוויה זכורה לי לטוב. ליבי עם הנשים שנפגעו ממנו. ליבי עם כל אישה או נערה שיש לה חלום, וגבר בא ורומס אותו בצורה כזאת. שום קריירה לא שווה את זה. אני שמחה על התקופה הזאת, שבה יותר ויותר נשים מבינות שמה שעשו להם הבוס, הסוכן, הבכיר במשרד לא יכול להישאר סוד יותר. דברו, תתלוננו, תוציאו כדי לתת לבאות אחריכן את הכח להגיב מיד, לא לחכות. שלא תבינו לא נכון - להיות דוגמנית עובדת ומצליחה זה כיף גדול. אני מודה על השנים האלו בהן ראיתי עולם, הכרתי אנשים, התפרנסתי מעבר לחלומות שלי, אספתי חוויות. למזלי, חוויות טובות. הלוואי ואף אחת לא תצטרך לשלם על החלום שלה בחוויות רעות. ואני מאמינה לך"