העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון" הביאה את אחווה סיטבון, כוכבת העונה הראשונה של הריאליטי המצליח לעלות לשידור אצל ג'ודי שלום ניר מוזס ב-103FM שם סיפרה על ההרגשה לפגוש מישהו לראשונה מתחת לחופה, ואיזה רגשות באמת חווים ולא רואים כשהתוכנית משודרת על המסך.

"כל פעם שאני רואה את העונות החדשות אני מתרגשת מחדש כאילו אני חווה את זה שוב. זה באמת רגע שמתנקז לשלושה חודשים של מיונים, שאלות ותחקורים והרגע הזה ספציפית שבו אין לי מושג מי זה הבן אדם לפני זה אנדרנלין כל כך גבוה שאני זוכרת שהייתי בסוג של היי שנכנסתי לחופה ומרוב בלבול אפילו לא הבנתי מי החתן, היה את זה שחיתן והיה את טל ולשניה לא ידעתי למי לגשת" 

טל כוכבא, אחווה סיטבון (צילום: רפי דלויה)
טל כוכבא, אחווה סיטבון (צילום: רפי דלויה)

"עברו עלי הרבה חששות ויומיים לפני זה בכיתי ואמרתי לעצמי למה אני צריכה את זה? אבל אני יכולה להגיד לך בהסתכלות לאחור, עברו כבר ארבע שנים מהעונה שלי, שזה אחד הדברים הכי כיפיים שעשיתי. זו חוויה מדהימה זה פתח לי דלת לעולם הרבה יותר צבעוני אני בכלל באה מעולם ראיית החשבון אני רגילה כל היום לראות אקסלים ופתאום זה טלוויזיה ואנשים של הפקות ואחרי זה השקות והיה לי ממש כיף וככה הכרתי את בן הזוג שלי היום יונתן רונן, הוא הופיע אחרי ב"גלית ואילנית", נדלקתי עליו ושלחתי לו הודעה".