הזמר בן אל תבורי מקפיד לשתף כל רגע בחייו ברשתות החברתיות. בסוף השבוע האחרון הוא פרסם תמונה שלו אוחז בידה של בחורה אחרת, כשלשניהם קעקוע זהה וכתב "BFF". אחרי אינסוף תיעודים של הזמר לצד בחורות שונות זה היה בן אל שהעלה תמונה שעשתה רושם זוגי ורומנטי אך למרות שטען כי הם רק חברים, אנשים בסביבה שלו טענו כי הם מבלים הרבה יחד וזה שעשו יחד קעקוע אומר המון.

לא עבר זמן רב ושמה של הבחורה נחשף, ומדובר בדוגמנית טייטם שטרן בת ה-21, שמיוצגת בסוכנות "לייס מודלס" ובתזמון מושלם נבחרה להשתתף בצילומי הלוק בוק והאופנה של FIX שנערכו השבוע לצד הדוגמניות שיר יהב ואמילי רנציקה. אחרי שגם על הסט הכחישה כל דבר זוגיות עם תבורי, הבוקר (חמישי) הזמר חותם את הסוגיה באופן סופי ואומר: "אין לנו שום דבר במשותף".

טייטם שטרן (צילום: דנה קופל,יח''צ FIX)
טייטם שטרן (צילום: דנה קופל,יח''צ FIX)

בסטורי שהעלה לאינסטגרם לרקע התמונה עם הקעקוע המשותף כתב: "אני רוצה לשתף אותכם במשהו שמאוד קשה לי ולצערי זה משהו שלא יפסק. כל פעם מדביקים לי מישהו אחרת בתור בת זוג. לגבי הקעקוע זה לא קעקוע משותף. יצא שעשינו את אותו קעקוע אז פשוט העלתי אותו וכתבתי BFF. לי ולטייטם אין שום דבר במשותף, יותר מזה אנחנו כבר לא חברים/ידידים קרוב לשבועיים. אני רווק ומבטיח לכם שכשתהיה לי חברה אני לא אסתיר אותה. לא כל חברה/ ידידה היא בת זוג שלי".

בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)