עונת הקיץ של "האח הגדול" ממשיכה לעורר רעש עם הריבים הבלתי פוסקים בין אורן חזן לדיירות השונות ביניהן מירי כהן ומאיה בצלאל. אלא שהפעם מי שהחליטה לפתוח פה ולעורר פרובוקציה היא הדיירת רומי גיאור שאמרה בשיחת חולין לבצלאל כי "כוסיות לא זוכות בגמר". בצלאל הופתעה מדבריה ואמרה לה בתגובה: "למה את אומרת את זה?". גיאור השיבה לה: "מתי זכתה כוסית? באמת. מתי זכתה כוסית ללא סיפור ביטוח לאומי? מתי?".

בצלאל ענתה לה: "א' את יכולה להיות ראשונה ואל תגידי את זה. השאלה מה את עוד תביאי מעצמך. הנקודת פתיחה הזאת של 'כוסית לא זכתה ואין לי סיפור ביטוח לאומי', היא לא נקודת מוצא טובה לחיים. אני כחברה טובה אומרת לך את זה. אני יכולה להגיד 'מתי אישה דעתנית זכתה?'".

רומי גיאור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רומי גיאור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זו לא הפעם הראשונה שגיאור מתבטאת בנושא, לאחר שבתעודת הזהות שלה אמרה לעורך "האח הגדול": "אתה לוקח רק את המקופחות, רק את הפריפריאליות". לאחר דבריה כוכב "האח הגדול" דודו כהן מעפולה התעצבן מדבריה וענה לה בחריפות: "אישה שחצנית שכמותך. תלכי כפרה על הפריפריה שבאנו ממנה, לא גדלנו כמוך עם כפית זהב בפה, אבל אנחנו שמחים בחלקנו, חתיכת אישה רדודה, שחצנית ומתנשאת". 

גיאור הספיקה להסתכסך עם הדייר ג'קו אייזנברג שכינה אותה "קולב" וביקר אותה על ההתעסקות הרבה שלה בחיצוניות ולא בדברים החשובים באמת בחיים. אמה של רומי, שרית גיאור, השיבה אש וכתבה: "המשפט 'אל תסתכל בקנקן אלא מה שבתוכו' הוא משפט שגדלתי והתחנכתי עליו, ודאגתי להעבירו לילדיי עוד כשהיו קטנים על מנת לכוון אותם לעולם עם כמה שפחות לשפוט חיצונית וכמה שיותר לתת צ׳אנס להכיר, אך כנראה שלא כולם דוגלים בו".

ג'קו אייזנברג, רומי גיאור, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
ג'קו אייזנברג, רומי גיאור, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)