דניאל גרינברג ארזה בחמישי האחרון תיקים ועזבה את ביתה ברחובות שם היא מתגוררת עם בעלה אייל גולן ובתם המשותפת, מיאל. גרינברג לקחה את מיאל והשתיים עברו להתגורר בבית הוריה של גרינברג, ולא כחלק מהמשבר שחווים הזוג בנישואים אלא לאחר שבאו במגע עם אחותה של דניאל, שהתגלתה כחולה מאומתת ודניאל ובתה נאלצו להיכנס לבידוד, בכדי לא לסכן את אייל וההופעות הצפויות שלו. 

את סוף השבוע האחרון העבירה גרינברג בלהשיב לעוקבים על שאלותיהם - ולא, היא לא ענתה על שאלות שקשורות למשבר הזוגי שלה עם הזמר המפורסם, אבל דיברה על ההריון והלידה הצפויה. גרינברג שיתפה סרטון מתוק בו תיעדה את יורש העצר לעתיד בועט ומתנועע בתוך בטנה, וסיפרה כי היא מתכוונת ללדת בבית החולים קפלן שברחובות ומקווה ללידה טבעית ללא אפידול, בתקווה שתגיע לבית החולים עם פתיחה של עשר.

בצל הדיווחים על משבר: דניאל גרינברג ומיאל עזבו את הבית - לחצו כאן. 

דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אבל אם לא, אז אחרי שעברתי צירים של פתיחה שש, כן אני חושבת שאקח", הוסיפה גרינברג. עוד נתנה טיפים לסמני מתיחה וסיפרה כי היא מורחת ומעסה את הבטן שלה פעמיים ביום בקרמים ושמנים אבל בהריון הזה בשונה מהקודמים יש לה כבר יש לה סימני מתיחה, אותם היא מקבלת באהבה.

גרינברג שנכנסה לחודש השמיני להריונה וצפויה ללדת באוקטובר הקרוב, חשפה כי היא עלתה כבר תשעה קילוגרמים במשקלה וגם דיברה על החשקים וסיפרה כי בהריון עם מיאל רצתה כל הזמן לאכול חמוץ ובהריון הזה המתוק הכריע. כשנשאלה כמה ילדים היא רוצה, השיבה: "ארבעה, 2 בנים 2 בנות". עם גולן או לא? ימים יגידו. 

מה גרם להחרפת המשבר של אייל גולן ודניאל גרינברג? - לחצו כאן.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)