פיטר פלצ'יק אמנם זכה במדליית ארד בקטגוריות הנבחרות המעורבות בג'ודו, אבל יש משהו מאוד נפוץ שסביר להניח שכולם עשיתם, והזוכה האולימפי טרם עשה, והוא בקרוב יחגוג 30 שנה. ימים ספורים אחרי שחזר מטוקיו אחרי סבב משחקים אולימפיים מוצלח במיוחד לישראל, הגיע פלצ'יק כשהוא מעוטר במדליה על צווארו, אותה הוא לא מסיר מאז רגע הזכייה להופעה של איתי לוי בקיסריה ואף ביקר מאחורי הקלעים. הזמר המסלסל לא היה מוכן לוידוי המפתיע שפלצ'יק שיתף עמו.

כנראה שזה לא במקרה שפלצ'יק זכה במדליה באולימפיאדה, ככל הנראה הוא עבד מאוד קשה במהלך השנים, עד כדי כך שסיפר ללוי שהוא לא היה בהופעה מעולם, בכל ימי חייו. לוי ההמום לא היה בטוח בדיוק למה התכוון הג'ודקא ושאל אם לא היה מעולם בקיסריה, ופלצ'יק השיב כי זו ההופעה הראשונה בחיים שלו.

פיטר פלצ'יק, איתי לוי (צילום: ארן חן צלמים)
פיטר פלצ'יק, איתי לוי (צילום: ארן חן צלמים)

עוד הגיעו להופעה, אופירה אסייג אחרי חופשה בארצות הברית שהגיעה לבלות עם חברות בהופעה של לוי בקיסריה. אסייג התייצבה בשמלת מיני קצרה ורגליים דקיקות, בשורה הראשונה מול הבמה, רקדה הרימה ושרה עם חברתה הטובה פולה בליק  לצד כוכבת הריאלטי אביבית בר זוהר וג'קי אזולאי שהתייצבה שוב עם בן הזוג החדש הכדורגלן דניאל בוסי. על הבמה אירח לוי את הזמר יונתן קלימי וביחד הם ביצעו את הלהיט "כמעט שנתיים" שכתב קלימי ללוי ולראשונה ביצע את השיר "מסיבה בצהריים" בהופעה בקיסריה. 

אופירה אסייג, פולה בליק (צילום: ארן חן צלמים)
אופירה אסייג, פולה בליק (צילום: ארן חן צלמים)

ג'קי אזולאי, דניאל בוסי (צילום: ארן חן צלמים)
ג'קי אזולאי, דניאל בוסי (צילום: ארן חן צלמים)