שבוע לא פשוט עבר על לירן שטרובר וטל טלמון שעברו חוויה מפחידה במיוחד עם הבן אולי. אמבולנס הגיע לביתם של השניים לאחר שבנם הכחיל והיה במצוקה. טלמון, שהייתה באותה עת לבדה בביתה, הזמינה מיד אמבולנס שהבהיל את אולי בן החצי שנה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם הוא אושפז ליומיים לאחר שסבל מהתייבשות וחום גבוה. 

בשישי האחרון כבר שוחרר לביתו כשהוא מרגיש טוב. טלמון שיתפה ברשתות את רגעי הפחד שלה כאמא על מצבו של בנה שהוביל לאישפוז ועל התובנות שהגיעו בעקבות התקרית. "אולי חלה בברונכיוליטיס (גור ברונכיט) שכנראה התפתח לאיזה וירוס ויראלי. כלום לא הכין אותי לרגע בו השפתיים שלו הכחילו ואיתן הידיים והרגליים שרעדו והוא היה נראה במצוקה. הייתי לבד, לירן עבד בבאר שבע ועמדו מולי שתי אפשרויות: לצרוח בפאניקה ולאבד עשתונות (הייתי קרובה) או להוציא את הצד האמהי הלביאתי ולתפקד למען הגור שלי" כתבה.

" בחרתי באפשרות השניה. במיון התחיל סבב של בדיקות דקירות צרחות קורעות לב. כל הבדיקות היו תקינות תודה לאל. חשבנו שכבר יש שיפור אבל פתאום חום 9.5 ואני שמה לב לצבע שלו שמשתנה שוב- אותו הצבע שבגללו הזעקתי עזרה. אוֹלי איבד הרבה נוזלים והתייבש והוחלט לאשפז אותו. התחושה הזו של חוסר האונים /הפחד שיקרה משהו לדבר היקר לך מפז היא קשה מנשוא. זה פחד חדש מהותי. היום השתחררנו, הוא כבר במגמת שיפור, חזר לחייך ולצחוק והלב שלי חזר לתפקד מהארוע הנוכחי הבנתי שעם סדר גודל כזה של אהבה וחיוכים, צחוק מתגלגל ואושר, מגיע גם המון פחד כאב וחרדות. שלראות את הילד שלך סובל זה כאב שקשה להכיל. הבנתי שאם יש ספק אין ספק. אינסטינקט אימהי פשוט טמון בנו והוא כנראה האינסטינקט החזק מכל אלה שהיו לי עד כה".