ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בירך אתמול (שבת) את המתעמלת האומנותית לינוי אשרם על זכייתה במדליית הזהב והצליח לעורר סערה פוליטית וזעם גדול בקרב הציבור החרדי על שלא כיבד את השבת. 

בעקבות הדברים פרסמו מטעם מפלגת "הליכוד" התנצלות והסבר כי מדובר בטעות טכנית. את שיחת הטלפון המרעישה שתיעד בנימין נתניהו לרשתות החברתיות צילם מסוויטה מפנקת במלון "דן כרמל" בחיפה, שם שהה במהלך סוף השבוע האחרון בחופשת קיץ מפנקת יחד עם אשתו שרה נתניהו במשך שלושה ימים.

עבור בני הזוג המלכותי, המלון סגר את כל הקומה העשירית לטובת הסוויטה הנשיאותית ועבור המאבטחים שלהם, שעבורם שוריינו שלושה חדרים בקומה.  באותו סוף שבוע התארח גם השחקן צחי נוי שהחליט להשתעשע ולהפתיע את בני הזוג במתיחה. נוי עלה על מדי מלצר והעלה לזוג במפתיע את ההזמנה של ארוחת הצהריים לסוויטה המפנקת בה התארחו.

ביבי המופתע מיד שאל: "יהודה'לה מה אתה עושה כאן?", ונוי המשיך עם להשתעשע ואמר: "אין עבודה ואני צריך פרנסה, אז בגלל שיש לי ניסיון במלונאות מצילומי הסרט באסקימו לימון 7 שנעשו במלון דן קיסריה, אני משלים כאן הכנסה". לבסוף הודה נוי כי מדובר במתיחה משעשעת. אתמול יום שבת יצאו הזוג לסיור בגנים הבהאים שנמצאים למרגלות דן כרמל.  

בן ינובר, צחי נוי, שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: באדיבות דן כרמל)
בן ינובר, צחי נוי, שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: באדיבות דן כרמל)