זוכרים איך בשבוע שעבר קראתם כאן ב-TMI כי הזמרת קרן פלס התאשפזה בבית החולים בלינסון לאחר שסיימה הופעה באמפי שוני והרגישה לא טוב פלס סיפרה כי ההופעה האחרונה שלה הייתה ההדרן של תקופה מטורפת בה הגוף שלה התאפק לפני שהוא התפרק.

פלס אומנם שוחררה כבר מבית החולים ושבה לביתה, אבל עדיין מרגישה חלשה, ועל פי הוראות הרופא שוכבת במיטתה, מתאוששת ומחלימה. בפוסט שפירסמה כותבת שופטת הכוכב הבא כי כבר תשעה ימים שהיא שוכבת על הגב, במהלכם למדה לאהוב את עצמה, ומרגיעה את המודאגים שמצבה משתפר.

קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"בלילות האחרונים אני מדליקה את הנייד, מדורה בלי אש, ויושבת או שוכבת עד שאחלים. כל אחד יושב מול המסך שלו במקום שלו וכמעט כולם מרגישים רוב הזמן לא במקום." כתבה והוסיפה "פעם מסך דולק היה מכבה אותי. פחדתי לפגוש בו את דמותי ולהרגיש זרה. גם ככה הקשר שלנו עם עצמנו מורכב, גם בלי שיכנסו פנימה, צלם, צוות ביוטי, עורך שולחן שופטים או מאות אלפי עיניים שופטות אחרות, ולכן תמיד העברתי כשהעברתי ביקורת על אחרים הייתי הראשונה לחטוף מעצמי אדום. עכשיו אני מבקשת להניף דגל כחול ולהודות לגוף שלי שריסק אותי ככה. זאת תקופה של החלמה והשלמה. אני רוצה להישיר מבט אל האש שיצאה ממני ולהבין שהיא שייכת כרגע גם למדורות אחרות. ללמוד להרפות בלי ליפול, לאהוב את כולם, כולל אותי, להיות הצופה מהצד בסרט שגם אני יצרתי ובכל זאת לשכוח את העלילה. לנקות את הראש מדברים שידעתי, כל סופר צריך לפעמים שמישהו יקריא לו סיפור לפני השינה. יום תשיעי על הגב אבל מי סופר. ההרגשה משתפרת ואני חושבת שאולי גם קצת אני" .